anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema achizitie magazin online

posap
Junior
Vreau sa fac o achizitie din magazine online din contul meu PREPAY ( telefon si abonament – trecere de la prepay la abonament ) .Pun produsele in cos , mi se scaneaza cartea de identitate prin camera dispozitivului utilizat si dupa introducerea adresei de livrare nu pot sa finalizez procesul deoarece imi apare mereu aceeasi eroare .... nu se recunoaste codul postal ( cu toate ca pe ecranul respectiv nici nu mi se cere introducerea codului postal .... se cere judet , oras , strada , nr.strada , bloc , scara , nr,apartament ) .Am primit diverse indrumari dar nici una nu a functionat ( am introdus alta adresa in optiunile din cont , am modificat adresa din optiunile din cont , am incercat efectuarea procesului de achizitie cu numar nou , cu numar prepay , cu portare numar vodafone la orange ... nici o recomandare nu a mers) .
28 Răspunsuri 28

posap
Junior
4. sunt intrebat ce fac cu bonusul din cont ... am incercat si cu una si cu alta ... aici am selectat reducere la facturi.

posap
Junior
5. Imi exprim acordul pt.citirea cartii de identitate in vederea incheierii contractului la distanta ( in cele 2 saptamani am avut timp sa fac combinatii de n luate cate k ... adica 2 laptop , 3+1 telefoane , 1 ipod )

posap
Junior
6. continui cu Cumpara> Scaneaza CI

posap
Junior
7. Verificare cu cod pe telefon

posap
Junior
8. Accesez camera laptop

posap
Junior
9 . pozez CI

posap
Junior
10. Mi se trag datele din CI

posap
Junior
11.Completez serie SIM , adresa livrare cu selectie din lista ,( aici am facut iar combinatii de n luate cate k ... am adaugat adresa , am modificat adresa , am introsu la nr si nr de strada si cod postal ... etc ... de fiecare data eram atent ca adresa din setari cont sa fie identica cu adresa completata )

posap
Junior
12. Poza cu personalizare adresa livrare.

posap
Junior
13. Las ca selectie pe plata cu cardul ... integral

posap
Junior
14. Apare surpiza ... EROAREA ... de fiecare data imi da aceasta eroare ...am facut-sde combinatii...nimic

posap
Junior
15 ... mai departe de aceasta eroare nu mai trec ... am introdus odata o adresa aiurea si a trec la pasul urmator cand imi cerea sa selectez o locatie pentru magazin .... dar de aici nimic .

posap
Junior
si acum intrebarea .... cam retorica de altfel ... nu se gaseste cineva printre personalul Orange care sa aiba bunavointa si cunostintele necesare sa ma jute astfel incat sa reusesc sa fac aceasta achizitie ? am o mare problema .... sunt scorpion si ma incapatinez sa cred ca exista atata indolenta si ca nu pot sa fac o achizitie dintr-un magazin online ORANGE ... nu sunt adeptul lozincii Clientul nostru stapinul nostru dar , daca e sa citez din clasici in viata ce fac afirmatii in cunostinta de cauza , Un client satisfăcut este cea mai bună strategie într-o afacere! . O seara buna !

DanielaH
Moderator
@posap, mulțumim mult pentru toate detaliile. Le-am transmis colegilor pentru verificare.