anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema achizitie magazin online

posap
Junior
Vreau sa fac o achizitie din magazine online din contul meu PREPAY ( telefon si abonament – trecere de la prepay la abonament ) .Pun produsele in cos , mi se scaneaza cartea de identitate prin camera dispozitivului utilizat si dupa introducerea adresei de livrare nu pot sa finalizez procesul deoarece imi apare mereu aceeasi eroare .... nu se recunoaste codul postal ( cu toate ca pe ecranul respectiv nici nu mi se cere introducerea codului postal .... se cere judet , oras , strada , nr.strada , bloc , scara , nr,apartament ) .Am primit diverse indrumari dar nici una nu a functionat ( am introdus alta adresa in optiunile din cont , am modificat adresa din optiunile din cont , am incercat efectuarea procesului de achizitie cu numar nou , cu numar prepay , cu portare numar vodafone la orange ... nici o recomandare nu a mers) .
28 Răspunsuri 28

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Ai încercat și de pe alt dispozitiv sau cu ajutorul altui browser?

posap
Junior
Salut, Îți mulțumesc că încerci să mă ajuți. Am incercat de pe 2 modele de laptop ambele cu win 10, am incercat de pe 3 telefoane android de la 9 in sus+telefon lucrător orange shop , am incercat de pe un iPod cu iOS 10....același rezultat.....aseară am pus aiurea o adresă din Oradea și a mai înaintat un pas dar tot nu mă lăsa să finalizez achiziția.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci sună la 300 sau 0374300300 și cere ajutor. Eventual, cere și să ți se facă legătura cu Magazinul online și spune-le despre ce este vorba și poate te ajută ei cu plasarea comenzii respective, iar în paralel poate te ajută și cu problema pe care o ai, în sensul că nu poți efectiv să plasezi o comandă. Îți urez succes!

posap
Junior
Salut , Surpriza .... am trei cereri facute si la 300 si pe chat , teoretic cu termen intre 1 si 3 zile ( ceva de genul asta cred ca am inteles ca termen ) .Ieri eram la birou si la un moment dat suna telefonul.... tir ,tir ... abia am reusit sa iau telefonul in mina si s-a intrerupt..... senzatia mea a fost ca cineva plictisit avea o lista cu cereri de solutionare ... suna scurt astfel incat sa apara undeva ca a fost apelat abonatul ( in cazul meu PREPAY ) cu numarul X si daca acel abonat " sare in sus " ca nu a fost contactat i se va replica ca a fost contactat dar nu a raspuns .Acelasi fenomen a fost cand am ajuns acasa in jurul ori 17 si ceva. Am facut aseara o reclamatie la Orange si astept sa-mi raspunda .... sper ca senzatia mea sa fie gresita si sper in continuare ca nu e cineva capabil sa faca asa ceva . Problema de fond ramane aceeasi ... strabunicii mei ii asteptau pe americani , bunici mei asteptau vremuri mai bune iar eu astept sa traca pandemie ( bineinteles muncind inca si platind taxe si impozite ) si sa ma sune UN OPERATOR ORANGE SA MA ASISTE! Se pare ca am refulat un pic dar........ cateodata face bine la inima .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu ți-am dat doar un sfat, în calitate tot de client Orange, cu multe servicii și vechime de peste 21 ani ca și abonat, plus vreo 2-3 ca și utilizator prepay. Dacă ai sesizări, așteaptă să fii sunat și sper să rezolvi! Și eu mă mai supăr uneori, dar îmi revin repede și îmi aduc aminte că trăiesc tot timpul doar în România. Succes!

DanielaH
Moderator
@posap, ai reușit să plasezi comanda? Ai luat legătura cu colegii noștri?

posap
Junior
Nu am reușit !!!.....am incercat in Franța în acest weekend ( chiar nu glumesc ) deoarece aveau și acolo promoția ....totul a mers struna acolo doar că singura problema era că nu se putea face livrare in Romania.....ghinionul meu. Eu nu știu cu cine să mă iau legătura ....am fost sunat vineri de un domn de la Orange dar , datorita aceluiași ghinion care mă urmărește în această epopee de achiziție din magazin on line , putea sa mi asigure suport tehnic dar nu suport pentru comenzi din magazin on line. ..SAMEONE CAN HELP ME?

DanielaH
Moderator
@posap, fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
Salut din nou, posap! Ai fost contactat de colegii noștri? Ai reușit să plasezi comanda? Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui dacă s-a rezolvat.

posap
Junior
Nu am rezolvat problema pina acum.Am fost contactat pe mail dar pentru cu totul altceva decât rezolvarea problemei mele. Am scris inclusiv către magazin online , am primit confirmare pe mail că voi fi contactat in2 zile. ..au trecut 4.Chiar nu știu ce să mai cred despre Orange cu toată publicitatea de pe internet care susține sus și tare cat de apropiat și dedicat este ORange clientilor....se pare că eu nu sunt inclus in politica Orange...sunt o persona non grata...când voi avea ceva timp la dispoziție , cred că în minivacanța care vine , voi apela totuși la protecția consumatorului în speranța că voi obține un răspuns privind tratamentul Orange. O zi buna.

DanielaH
Moderator
@posap, ne poți ajuta, te rog, cu niște capturi de ecran cu eroarea/ erorile care apar la introducerea adresei/ codului poștal? Dacă apar multe date confidențiale și nu le poți blura, poți trimite direct către colegii noștri la adresa magazinonline@orange.ro.

posap
Junior
ok. Capturi ecran .... sa incepem . 1 ... m am logat in cont si am ales produsul din magazin on line

posap
Junior
2 .selectez CONTINUA la Pret cu abonament si ca am un numar PREPAY ( aici am facut in aceste 2 saptamani n variante ... cu nr. nou .. cu prepay ... cu portare ... )

posap
Junior
3. selectez cumpara cu FUN 8 ( practic eu in tot procesul aleg dintre variantele ce mi se pun la dispozitie ...)