la 21-01-2023 11:51 PM
De o perioada de timp am intalnit dificultati in a utiliza anumite conturi si aplicatii care au fost legate la o cartela SIM mai veche. Se poate sa reintru in posesia numarului de telefon astfel incat sa pot trece de procesele de verificare?
la 22-01-2023 12:02 AM
Salut,
Din cate stiu eu, da, se poate, daca iti faci abonament si daca numarul nu a fost alocat altcuiva.
Suna la 300 si vezi ce se poate face.
la 22-01-2023 01:48 AM
Cristi, bun venit in Comunitate!!!
Daca au trecut mai mult de 6 luni de cand a iesit si din perioada de gratie, riscul e destul de mare ca acel numar sa fie alocat altcuiva, dupa perioada de "carantina", in care ai mai fi putut sa recuperezi numarul. Incearca sa schimbi metoda de verificare sau numarul de telefon, daca poti.
la 23-08-2023 05:24 PM
Ce carantina? Mie mi-au tăiat un număr prepaid in gratie încă vreo 6 luni. Au activat deja alt sim cu Nr meu și deja e activ pe alt utilizator. Deci?
la 22-01-2023 07:35 AM
Salutare!
Depinde de timpul care a trecut de când a fost scoasă din uz și dacă nu a fost alocată deja altcuiva. Acest lucru îl poți afla printr-un apel la 300 sau prin deplasarea într-un Orange Shop.
Îți urez succes!
la 25-01-2023 10:44 AM
@Cristi251, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor