la 16-10-2025 06:33 PM
Hello,
Tocmai ce m-am portat in reteaua Orange si am o problema cu numarul de telefon.
Am sters esim vechi am resetat telefonul si nu imi apare numarul portat vizibil pe telefon. Am scos sim am dat restart si nimic… in aplicatia Orange este numarul portat afisat. Cand am inregistrat numarul in iMessage nu este numarul vechi si am fost fortat sa pun ce numar aveam disponibil.
Stie cineva ce eate de facut? Pot sa remediez problema daca activez esim?
Multumesc
la 20-10-2025 11:33 AM
Buna Daniela,
Da s-a rezolvat. Portarea a fost realizata cu succes, problema era la telefon. Trebuie sters numarul de telefon mai intai din setarile telefonului(imessege si facetime) apoi am intrat si am adaugat numarul vechi(cel portat).
Multumesc tuturor pentru ajutor.
la 16-10-2025 07:29 PM
Salutare!
Nu dețin iPhone, însă am văzut niște sfaturi pe diverse site-uri.
Varianta 1:Dezactivează iMessage și FaceTime - Scoate cartela SIM - Închide iPhone-ul
Pornește iPhone-ul - Pune la loc cartela SIM - Activează iMessage și FaceTime
Varianta 2: Resetarea setarilor de rețea.
Poate te ajuta.
la 16-10-2025 07:40 PM
Multumesc petru pasi dar nu merge. Tot numarul provizoriu apare.
ma sperie gandul ca o sa trebuiasca sa dau factory reset la telefon.
la 16-10-2025 08:05 PM
Salut @Ic,
Ești sigur ca portarea a avut loc si ca s-a finalizat cu succes?
Numărul provizoriu trebuia sa fie dezactivat după ce se realiza portarea.
la 16-10-2025 08:11 PM
Am sunat pe operatorul cu care am facut portarea si a verificat răspunsul a fost ca Da portarea a reusit.
la 16-10-2025 08:16 PM
Înțeleg, atunci când apelezi pe cineva numărul tau este afișat corect la destinatar?
la 16-10-2025 08:54 PM
Da apare numarul corect.
la 17-10-2025 10:37 AM
@Ic in cazul acesta ia legătura cu suportul Apple si vezi ce indicații primești de la ei: https://support.apple.com/ro-ro/iphone
la 16-10-2025 08:58 PM
bună, va trebui să modifici manual numărul de telefon, din setarile telefonului, sau va trebui sa schimbi cartela!
16-10-2025 09:00 PM - editat 16-10-2025 09:01 PM
am incercat sa schimb manual numarul de telefon doar ca nu se salvează… o sa ma duc sa schimb cartela.
Multumesc tuturor pentru ajutor. O sa revin cu un update
la 18-10-2025 01:33 PM
ai trecut numărul de telefon cu +40 și cu () de exemplu +40 (374) 300 300, dar cu facetime si imessage dezactivat?
dacă nu funcționează așa, trebuie mers la un orange shop si cerută înlocuirea cartelei!
la 20-10-2025 11:24 AM
@Ic, s-a rezolvat situația cu numărul de telefon? Te-au ajutat răspunsurile primite aici de la membri Comunității?
la 20-10-2025 11:33 AM
Buna Daniela,
Da s-a rezolvat. Portarea a fost realizata cu succes, problema era la telefon. Trebuie sters numarul de telefon mai intai din setarile telefonului(imessege si facetime) apoi am intrat si am adaugat numarul vechi(cel portat).
Multumesc tuturor pentru ajutor.
la 20-10-2025 11:36 AM
Super! Mă bucur că ai rezolvat și mulțumim pentru confirmare!
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri sau vizitatori aflați într-o situație similară.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor