Nu primesc SMS cu cod de autentificare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 09:20 AM
pentru a mă putea autentifica pe anumite platforme este necesar să primesc un sms cu un cod de autentificare. acest mesaj de autentificare eu nu îl primesc. am contactat platformele însă mi s.a spus că problema este de la operatorul meu telefonic .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-10-2022 09:38 AM - editat 03-10-2022 09:39 AM
Salutare!
Vezi dacă te ajută informațiile de aici și dacă ai corect configurat centrul de mesaje:
https://www.orange.ro/help/setri-sms-143
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 10:13 AM
Esti pe prepaid/abonament/yoxo?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 11:19 AM
Abonament Orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-10-2022 11:33 AM - editat 03-10-2022 11:33 AM
Bun, daca pe partea platformelor respective, SMS-ul se trimite, se poate intr-adevar sa fie o problema la Orange. Din pacate, aici in comunitate nu prea avem cum sa te ajutam, pentru ca necesita o investigatie pe contul tau de client, iar majoritatea celor de aici sunt clienti ca si tine.
Deci, recomandarea mea in cazul asta, daca poti, ar fi sa iei legatura cu cineva de la relatii clienti. Fie prin apel la 300, fie pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator"). Trebuie vazut concret ce se intampla pe numarul tau. Poate sunt blacklist-ate anumite numere.
Ma gandesc ca probabil mesajele vin de la numere speciale (numere scurte, de exemplu). Poate e o restrictie pe cont in sensul asta. Ca idee, mie pe prepaid imi merg ok mesajele de genul asta. De-aia zic ca s-ar putea sa fie o problema pe contul tau.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 10:15 AM
Centrul de mesaje scrise nu afecteaza decat mesajele trimise, nu si primite. 🙂 Problema nu e SMSC-ul in cazul asta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 11:20 AM
corect. Mulțumesc. Eu am probleme la primirea SMS urilor de pe anumite platforme cu autentificare cu cod
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 11:19 AM
Multumesc. Sunt ok setările pentru trimis sms-uri de primit nu primesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 01:28 PM
Verifica sa nu ai restrictie la primire. La mine pe telefon pot avea 3 reguli de blocare:
- lista neagra (pentru numere blocate)
- numere necunoscute (care nu sunt in agenda). La acestea, daca mai suna in interval de 10-15 minute, telefonul va permite apelul
- numere ascunse (private).
Eu am regulile 1 (lista neagra/numere pe care vreau sa le blochez) si regula 3 (numere ascunse/private).
La SMS-uri am doar regulile 1 si 2 disponibile (numere necunoscute, dar vizibile). O folosesc doar pe prima (lista neagra).
Vezi sa nu ai blocare la apeluri si SMS-uri primite de la numere necunoscute (nu sunt in agenda).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 11:47 AM
Atunci e o problemă care trebuie semnalată la operator și de care trebuie să se ocupe Departamentul Tehnic. Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2022 12:09 PM
Numarul de telefon este cumva portat?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2022 04:28 PM
@AnamariaCRA ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
