la 27-10-2024 01:58 PM
Indiferent dacă sunt în țară sau nu.
la 27-10-2024 02:09 PM
Salutare, ai numărul de sms corect (cel de la Centru Mesaje)?
la 27-10-2024 02:12 PM
Ai detalii aici, poate te ajuta.
la 27-10-2024 08:09 PM
Ioan, bun venit in Comunitate!!!
Ce fel de abonament ai si ce tip de sms-uri nu poti trimite?
la 28-10-2024 09:32 AM
@Ioan6, te așteptăm să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. De cât timp nu mai poți trimite SMS-uri? Primești vren mesaj de eroare?
la 16-05-2025 03:15 PM
Buna! In telefonul meu , nr. centrului de mesaje este configurat sub forma "+40744946000",145 . Am pus cartela in alt telefon iar nr. centrului de mesaje este afisat corect. SMS-urile se trimit aleatoriu (unele ajung la destinatar dar mi se afiseaza ca nu au fost trimise, altele nu ajung). O sugestie? Telefonul este OnePlus 12R. Cartela prepay este preschimbată din 26 aprilie și nu mai funcționează nici RCS.
la 16-05-2025 03:40 PM
@comaneen, bun venit în Comunitate!
Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Se întâmplă doar pe telefonul OnePlus 12R?
la 16-05-2025 03:48 PM
Buna! Am avut in ultimii 2 ani un telefon Oppo Reno, si pana acum vreo 6-7 luni, totul a fost Ok. Am pus situatia ba pe vreme, pe retea, etc si am tolerat ...in aprilie am achizitionat telefonul One Plus si m-am gandit sa verific cartela la un magazin Orange, unde mi-a fost schimbata cu o alta cartela in 26 aprilie. A fost instalata in vechiul telefon, nu s-a schimbat nimic, iar a doua zi in 27 aprilie am mutat cartela in noul telefon, unde problema a continuat sa persiste plus faptul ca actuala cartela nu mai este acceptata la RCS (la cea veche RCS functiona). Am facut o sesizare zilele trecute si dupa cateav zile de monitorizare, din punctul de vedere al tehnicienilor Orange pare ca totul este in ordine iar mesajele se transmit (desi stiu sigur ca nu au fost receptionate de catre destinatari). Cele mai multe SMS-uri care nu se transmit, sunt trimise tot catre numere din reteaua orange. Ieri am discutat iar cu operatorul de la relatii clienti (ii multumesc pentru rabdare si atentie) si am convenit sa merg la un magazin cu service care sa identifice si sa rezolve problema. S-au mai intalnit/rezolvat situatii similare? Multumesc pentru suport!
la 16-05-2025 03:44 PM
Poți încerca sa folosesti codul *#*#4636#*#* pentru a schimba numărul SMSC.
la 16-05-2025 03:53 PM
Unde se introduce acest cod?
la 16-05-2025 03:54 PM
Mi-ar fi util sa imi spui pasii. Multumesc !
la 28-10-2024 10:23 AM
Salut @Ioan6,
Ce telefon folosești? Primești vreo eroare cand încerci sa trimiți SMS?
la 29-10-2024 03:51 PM
Buna. Ai reușit să rezolvi problema mesajelor?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor