la 30-05-2024 09:59 AM
30-05-2024 10:00 AM - editat 30-05-2024 10:05 AM
Salut,
Ceva mai multe detalii? Abonament sau prepay? Esti in tara sau roaming? Abonamentul e platit la zi? Cartela are credit sau optiune activa? Semnalul e ok in zona? Un restart la telefon ai incercat?
la 30-05-2024 10:16 AM
Salutare!
Prima verificare: in timpul apelului, apare 4G sau 3G sau nimic? Daca apare nimic, inseamna ca ar trebui sa fi in 2G si apelurile si netul nu sunt simultane (adica nu poti vorbi si sa ai si net).
Totusi, ar fi bine sa detaliezi si contextul. Daca, prin absurd, ai termniat netul disponibil si esti pe cartela (prepaid) si nici credit nu mai ai, ar putea fi de aici problema (nu mai ai de unde sa consumi).
la 30-05-2024 10:44 AM
Salutare!
Dacă ești pe prepay și ai opțiune sau credit activ sau pe abonament cu plățile la zi?
Ai dat și un restart la telefon?
30-05-2024 11:36 AM - editat 30-05-2024 11:37 AM
se mai strica si "aifonele" mai ales ca este old 😋
la 31-05-2024 04:13 AM
Buna Gabriela,
Ai ceva mai multe detalii? S-a remediat problema?
Zi cu soare!🌞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor