
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-08-2021 10:42 PM
Buna seara. Am primit circa 20 - 25 de notificari (mesaje) de la Orange cu privire la faptul ca nu am suficient credit pentru a efectua operatiuni. Specific faptul ca detin o optiune activa si nu am incercat, in acest timp, sa sun, sa dau vreun mesaj, nimic. Imi puteti spune, va rog, daca s.a mai intalnit cineva cu aceasta problema si cum as putea face ca aceste notificari sa se opreasca?
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-08-2021 03:50 PM
Astfel de notificări de la 333 apar în general pe terminalele iPhone și se primesc în situațiile în care s-a încercat trimiterea de SMS-uri automate pentru diferite aplicații instalate (de tip FaceTime, iMessage etc.) și nu a existat credit pe cont, deoarece telefonul încearcă periodic trimiterea acestor mesaje.
Dacă vreți să nu mai primiți aceste SMS-uri, recomandarea este să scoateți SIM-ul din telefon si să îl introduceți într-un alt telefon, iar ulterior să îl reintroduceți în telefon inițial.
3 Răspunsuri 3
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-08-2021 10:17 AM
@Daniel12345, bun venit în Comunitate!
S-au oprit SMS-urile de notificare sau primești în continuare?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-08-2021 12:21 PM
Salut Daniel! Nu esti singurul cu problema asta. Cu toate ca la mine in general vin doar 3.
Banuiesc ca telefonul reincearca sa trimita mesajul de mai multe ori. Si de tot atatea ori se loveste de aceeasi problema, si vine cu aceeasi eroare inapoi. Nu stiu daca problema e pe partea Orange, sau pe partea telefonului. Si eu as fi curios sa stiu de ce se intampla fenomenul asta.
Ca idee, trebuie sa anulezi "stimulul". In cauzul asta, sa opresti cumva trimiterea in sine. Fie prin stergerea mesajului initial, fie nu stiu, treci telefonul in mod avion, de exemplu. Cel putin pana iti dai seama ce anume cauzeaza problema. Macar sa nu te spameze in continuu.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-08-2021 03:50 PM
Astfel de notificări de la 333 apar în general pe terminalele iPhone și se primesc în situațiile în care s-a încercat trimiterea de SMS-uri automate pentru diferite aplicații instalate (de tip FaceTime, iMessage etc.) și nu a existat credit pe cont, deoarece telefonul încearcă periodic trimiterea acestor mesaje.
Dacă vreți să nu mai primiți aceste SMS-uri, recomandarea este să scoateți SIM-ul din telefon si să îl introduceți într-un alt telefon, iar ulterior să îl reintroduceți în telefon inițial.
