anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ne pare rau, dar nu există un abonat cu acest număr. Îți mulțumim. La revedere.

LENUTA_STA
Începător
Salutări tuturor! Recent a apărut următoarea problemă. Sun o persoană și răspunsul este "Ne pare rau, dar nu există un abonat cu acest număr. Îți mulțumim. La revedere. ". În acest caz, numărul de telefon aparține exact persoanei pe care o sun. Care ar putea fi problema?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, LENUTA_STA !

Acest mesaj apare momentan dintr-o eroare tehnică și colegii noștri lucrează la remedierea ei în cel mai scurt timp posibil.

Clienții afectați sunt cei care au telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire (când normal ar fi intrat mesageria vocală) și nu au făcut reinițializarea mesageriei.

 

Începând cu data de 31 mai 2022, serviciul de Mesagerie Vocală a fost migrat către un nou furnizor. Astfel, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale au fost transferați către o nouă platformă.

 

Pentru a primi în continuare mesaje vocale și notificări cu apelurile pierdute, clienții trebuie să-și seteze codul PIN, prin apel la numărul 555, ramura 3 - „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, opțiunea 1 - „PIN”, și limba, ramura 3 – „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, apoi opțiunea 2 – „Limba”.

 

Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/2956750-serviciul-mesagerie-vocala-migrat-furnizor

 

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember
Posibil ca persoana sa nu mai aiba numarul respectiv. Alte numere pot fi apelate normal? Daca da, poti eventual sa verifici daca numarul e complet si scris corect.
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
Am mai expus problema asta... Acest mesaj se aude când clientul nu și-a configurat căsuța vocala după migrare.

DanielaH
Moderator

Salut, LENUTA_STA !

Acest mesaj apare momentan dintr-o eroare tehnică și colegii noștri lucrează la remedierea ei în cel mai scurt timp posibil.

Clienții afectați sunt cei care au telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire (când normal ar fi intrat mesageria vocală) și nu au făcut reinițializarea mesageriei.

 

Începând cu data de 31 mai 2022, serviciul de Mesagerie Vocală a fost migrat către un nou furnizor. Astfel, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale au fost transferați către o nouă platformă.

 

Pentru a primi în continuare mesaje vocale și notificări cu apelurile pierdute, clienții trebuie să-și seteze codul PIN, prin apel la numărul 555, ramura 3 - „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, opțiunea 1 - „PIN”, și limba, ramura 3 – „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, apoi opțiunea 2 – „Limba”.

 

Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/2956750-serviciul-mesagerie-vocala-migrat-furnizor

 

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și mulțumim pentru înțelegere.