anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa oferte orientate nevoilor clientilor

RusuLiviu
Începător

Desi am 10 ani vechime in reteaua asta, ma gandesc serios sa o schimb. De cate ori am cerut o oferta adaptata nevoilor mele respectiv continut si pret, nu am primit ce am propus Am primit doar variante cu dublarea abonamentului sau variante mult mai scumpe sau extrabeneficii inutile si la fel, marorea nejustificata a abonamentului. Cand oare o sa se tina cont de nevoile clientului si ofertele sau serviciile vor fi adaptate nevoilor clientului? Asta ar trebui sa fie politica ORANGE

 

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Așa este, s-au degradat constant lucrurile.

Cea mai bună soluție, după părerea mea, este să îți iei singur, când împlinești 2 ani sau în ultimele 3 luni, online, de pe site-ul Orange, un abonament redus, cu sau fără telefon. E cea mai bună variantă, decât să ceri o ofertă de fidelitate la ei și să te enervezi.

Eu așa fac de ani de zile și ies mult mai bine. Au fost oferte gen abonament Smart 15 nelimitat la 7,5 euro, de 11 euro cu net nelimitat la 5,5 sau 6 euro, etc. La fidelitate obții extrem de greuașa ceva. 

Deci trebuie urmărit site-ul când termini perioada contractuală și iei reduceri bune!

Succes!

Pololică
#StarMember

Salut!

Din pacate, nimeni nu iti va oferi ceva personalizat (nu conteaza numele). La ultimile doua fidelizari in Orange, am primit ceva apropiat de ce cerusem, dar tot aveam balast (minutele internationale sunt balast pentru mine. In ultimii 15 ani, am folosit fix 3 minute internationale, si am tot iesit din tara in ultimii 6 ani).

La Vodafone, la fel, primeam cate ceva, dar tot se gasea sa fie cu 1-2E mai mult cu balast.

La Telekom n-am fost abonat (doar cartelist in perioada Cosmote), dar la Digi fidelizarea este, practic, multimea vida. Tot ce ofera sunt 5 lei reducere (4 luni reducere 50%, 20 luni pret intreg) la abonamentele de servicii fixe cu valoare minima (sigur, proportia se pastreaza la abonamentele mai mari de internet plus optiunile active).

Totusi, poate ar fi bine sa comunici in scris cu Orange si sa spui ce anume vrei. La ultima mea fidelizare, am obtinut, in mare, ce am vrut (valoare si o partial resursele cerute). Nu am insistat pe internet intrucat incarcam doua cartele cu plata la factura si nu avea sens sa cer ceva ce nu consum (nu consum mai mult de 4-5GB lunar, din care aveam deja 2GB bonus de vechime).

Ser
Începător

Foarte mare dreptate ai......si cand vezi reclamele la tv ..te bufneste rasul si in magazin plansul..

Anonim
Neaplicabil

Crezi ca ceilalti furnizori sunt mai darnici ? La toți e la fel, cea mai buna soluție este sa urmărești site-ul orange și când vezi un abonament cu reducere sa treci pe aceea oferta. 

Anonim
Neaplicabil

Sunt la Orange din prima zi de când au spus primul (Di)ALO(g) în România, cred că au trecut 26 de ani de atunci... abonament același număr neschimbat (sau schimbat doar prin modificarea formatului la 10 cifre obligatoriu) + alte 4 sau 5 abonamente folosite un număr mai mic de ani și apoi migrat pe cartelă la cererea utilizatorilor sau făcut cesiune de contract.

De cartele prepay de unică folosință nu mai vorbesc... fără număr, fără număr, fără număr... descoperisem că e mai ieftin să cumperi o cartelă de la chioșc cu vreo 5 lei decât să o reîncarci... iar pe cartelă aveai mai mult internet decât la abonament.

Și știi ce primesc de la Orange după atât de mult timp? Nimic...

Din pacate, cam aceeasi situatie este si la tata. Are abonament deschis la cablu (si, ulterior, si la telefon fix si internet) de 30 de ani (de pe vremea Kappa din 8 martie 1993, ulterior Astral/UPC/Vodafone). Pana la UPC, negocierile se puteau face destul de usor si erau ce doream noi sa avem (spre finalul demersurilor achizitiei UPC de catre Vodafone parca n-a mai mers, dar, pentru 5-6 lei in plus nu a fost o problema). De cand cu Vodafone, tot il intreaba la plata facturii daca nu vrea abonament si de mobil (este singurul care are prefix de Connex/Vodafone, eu si sora avem de Cosmote/Telekom). Avand numarul pe abonamentul meu, [Vodafone] nu a reusit sa ma convinga sa ajung, inca o data, la ei in gradina.

PS: sa mai adaug experienta de acum vreo 2 ani cand tehnicienii Vodafone care trebuiau sa vina la instalare au dat o dovada crasa de analfabetism functional si nu si-au pus niciodata interbarea de ce o strada din Bucuresti nu are numar, desi are un bloc si o scara? Tehnicienii de la Orange (de data asta am refuzat contractul din alte motive) m-au sunat sa confirm adresa ("Buna ziua, sunt X de Orange si as dori sa confirmam adresa din Strada X, Nr Y, Bl Z, Sc W, este vis-a-vis de Piata Cutare?").

adrian87n
Cunoscător

Studiaza linkul , sigur vei gasit ceva pe gustul tau : https://www.orange.ro/abonamente/

adrian87n_0-1686923371178.png