la 14-06-2023 09:25 PM - editat ultima oară la 15-06-2023 08:08 AM de DanielaH
Buna ziua! Credit INFO îmi spune ca am 300 min sau SMS nat/intl UE mobil si fix, dar eu nu pot apela un nr de mobil din Belgia. Care ar putea fi problema?
la 14-06-2023 09:35 PM
Salut,
Belgia are niste prefixe exceptate de la regula de billing generala (cele 300 de minute incluse).
Ai aici mai multe detalii.
Banuiesc ca asta ar putea sa fie motivul pentru care nu poti apela acel numar.
14-06-2023 09:32 PM - editat 14-06-2023 09:37 PM
Diana, bun venit in Comunitate!!!
De ce nu poți apela, ce mesaj primești?
Poate cel pe care îl apelezi e într-o zonă fără semnal, îl are inchis sau are un provider telecom cu care Orange Romania nu are contract și acele 300 de minute nu sunt valabile in acest caz.
la 14-06-2023 09:34 PM
Când apelez îmi spune sa verific creditul sau minutele disponibile
la 14-06-2023 09:36 PM
Ai pus și prefixul +32 in fata numărului de telefon?
la 14-06-2023 09:34 PM
la 14-06-2023 09:35 PM
Salut,
Belgia are niste prefixe exceptate de la regula de billing generala (cele 300 de minute incluse).
Ai aici mai multe detalii.
Banuiesc ca asta ar putea sa fie motivul pentru care nu poti apela acel numar.
la 14-06-2023 09:51 PM
Multumesc! Nu se găsește prefixul in aceasta lista
la 14-06-2023 10:19 PM
Daca nu se gaseste prefixul in acea lista, inseamna ca, in mod normal (daca nu cumva e numar special sau ceva), ar trebui sa poti suna. Si inseamna ca solutia de mai sus nu se aplica in cazul tau.
Incearca sa iei legatura cu un operator, maine dimineața, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, si vezi ce iti zic si ei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor