anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

La ce adresa trebuie sa trimit captura foto pentru o sesizare?

Adriana_Pauna
Începător
Referitor la o sesizare, vis a vis de un Bonus de gb, care expira pe 01.11.2020, am primit oferta azi, 09.11.2020
1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru
Salut! Chiar în josul acestei pagini ai o iconita "Contact". Acolo, dacă dai click ai mai multe opțiuni prin care poți sa iei legătură cu Orange, iar ultima dintre ele ( vezi captura de ecran pe care am atașat-o) îți permite să încarci și fișiere.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

TheSpecialist
Maestru
Salut! Chiar în josul acestei pagini ai o iconita "Contact". Acolo, dacă dai click ai mai multe opțiuni prin care poți sa iei legătură cu Orange, iar ultima dintre ele ( vezi captura de ecran pe care am atașat-o) îți permite să încarci și fișiere.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salitare! Poți, de asemenea, să trimiți o sesizare (cu atașare de poză, document, etc) la adresa serviciul.clienti@orange.ro. Succes!

DanielaH
Moderator
@Adriana, bine ai venit alături de noi în Comunitate! Ai reușit să trimiți sesizarea? Te putem ajuta cu vreo informație despre bonusul de GB? Revino, te rog, cu mai multe detalii.