anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In cate ore se raspunde la chat pe aplicatie si de ce nu merge numarul de suport?

AdrianE
Începător

In era AI, mesageria din aplicatie care nu este in real time, nu te conecteaza cu un consultant in 2 ore sau poate am asteptari prea mari. Iar la nr de suport dupa ce introduc ultimele 6 cifre din cnp ca titular de contract, conversatia se incheie. Pai dacă ai o urgenta cum poti contacta Orange? Multumesc! Adrian 

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Campion

Salut,

Metodele de contact le găsești in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Există și metoda de contact contra cost pentru abonați:

"401 - Serviciul Suport Clienţi 

  •  Acces direct la operator pentru clienții abonaţi, persoane fizice/juridice, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite"

Din experiența mea cu serviciul de relații cu clienții, pot spune că răspunsurile prin chat vin cu întârziere și depind de volumul solicitărilor din acel moment, fiind gestionate în ordinea în care sunt primite.

Timpul de așteptare variază: uneori am primit răspuns în aproximativ 20 de minute, iar alteori a durat chiar și până la 8 ore.

În schimb, telefonic (300) nu am întâmpinat niciodată probleme. De fiecare dată am reușit să iau legătura cu un operator. Fiind abonat, folosesc combinația de taste 5-2-0 în meniul interactiv pentru a ajunge rapid la un reprezentant.

Vio73
#StarMember

Salutare!

De regulă, dacă scrii în cursul dimineții sau chiar la prima oră, ți se răspunde în câteva ore. Da, este o problemă în caz de urgență și poți încerca în cursul săptămânii între orele 8-20, la 300/0374300300.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@AdrianE, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?