la 06-05-2025 11:14 AM - editat ultima oară la 06-05-2025 11:31 AM de DanielaH
In era AI, mesageria din aplicatie care nu este in real time, nu te conecteaza cu un consultant in 2 ore sau poate am asteptari prea mari. Iar la nr de suport dupa ce introduc ultimele 6 cifre din cnp ca titular de contract, conversatia se incheie. Pai dacă ai o urgenta cum poti contacta Orange? Multumesc! Adrian
06-05-2025 11:43 AM - editat 06-05-2025 11:44 AM
Salut,
Metodele de contact le găsești in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Există și metoda de contact contra cost pentru abonați:
"401 - Serviciul Suport Clienţi
Din experiența mea cu serviciul de relații cu clienții, pot spune că răspunsurile prin chat vin cu întârziere și depind de volumul solicitărilor din acel moment, fiind gestionate în ordinea în care sunt primite.
Timpul de așteptare variază: uneori am primit răspuns în aproximativ 20 de minute, iar alteori a durat chiar și până la 8 ore.
În schimb, telefonic (300) nu am întâmpinat niciodată probleme. De fiecare dată am reușit să iau legătura cu un operator. Fiind abonat, folosesc combinația de taste 5-2-0 în meniul interactiv pentru a ajunge rapid la un reprezentant.
la 06-05-2025 02:43 PM
Salutare!
De regulă, dacă scrii în cursul dimineții sau chiar la prima oră, ți se răspunde în câteva ore. Da, este o problemă în caz de urgență și poți încerca în cursul săptămânii între orele 8-20, la 300/0374300300.
Baftă!
la 08-05-2025 11:45 AM
@AdrianE, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor