anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare la trimitere sms catre UK - cod 69

MariusxM
Începător
Bună. Încerc sa trimit sms către 1 număr din UK. De fiecare data când incerc, sistemul îmi afișează eroare:Nu se poate trimite prin Orange, error 69.
Am încercat acest lucru de pe ambele cartele cu abonament Orange care le dețin.
Oare care ar fi problema? Soluție?
15 Răspunsuri 15

Razvan
#StarMember
Trimite un mail la serviciul.clienti@orange.com cu eroarea în screenshot și vezi ce zic și ei.

MariusxM
Începător
Am scris deja numa ca la ei durează.. Ideea e ca azi trebuie sa trimit sms nu când vreau domnii de la serviciu clienți...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Alte SMS-uri (SMS, nu chat), catre alte numere (nu neaparat din UK), se trimit ok? Exista credit suficient pentru trimiterea mesajului? Centrul de mesaje scrise e setat corect? Despre ce model de telefon vorbim? Daca ai un Android, tasteaza *#*#4636#*#* in Dialer (lasa o secunda pauza inainte de ultima *). Mergi la Phone Info, si jos de tot ar trebui sa ai SMSC (SMS Center). Da-i Refresh, si vezi ce numar de telefon e setat. Pentru Orange RO, numarul trebuie sa fie: +40744946000. Daca nu e, seteaza-l sa fie asta, si da-i Update.
Client Orange

MariusxM
Începător
Salut. Pe alte numere locale merge. Primesc și trimit sms... Am încercat codul trimis de tine dar nu îmi afișează nimic. Am făcut și pauza dinainte de ultima *... Nu știu ce sa fac sa meargă.. Doar *#06# merge... Am încercat și din setări sms acolo la ... Și nu pot vedea deloc numărul centrului de sms. Telefonul e unul mai vechi, Huawei P smart 2019. Am atașat poza in care se vede modelul și versiunea de System operare.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca alte SMS-uri se trimit ok, inseamna ca centrul de mesaje e corect. Macar putem sa excludem asta din ecuatie. Nu mi-ai zis nimic de credit. Exista credit/optiune in abonament care sa-ti dea voie sa trimiti SMS international? Daca nu esti sigur, poti incerca sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti. Si s-ar putea sa ai parte de un raspuns mai rapid decat pe mail sunand la 300, sau pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator" ca sa intri in legatura cu un consultant). Am cautat si eu un pic eroarea asta. Unii zic ca ar fi eroare de taxare (de aici intrebarea legata de credit), altii ca ar fi o eroare de centru de mesaje (de-aia am vrut sa verificam si asta). Acuma, centrul de mesaje iese din discutie, pentru ca alte SMS-uri se trimit normal. Acuma, numarul de telefon presupun ca e unul normal, de mobil, doar ca e de UK, nu? Nu e numar scurt sau ceva. Presupun ca nu ai un alt numar de UK al cuiva de acolo sa incerci sa trimiti un SMS de test, nu? Ar fi fost util... Macar sa stim daca problema e numarul de telefon catre care vrei sa trimiti, sau...altceva.
Client Orange

Razvan
#StarMember
Sms-urile internaționale către UK nu sunt incluse în resursele EO de la prepay, poate și de aici eroarea.

Vio73
#StarMember
Încearcă de pe alt telefon, de pe un abonament, dacă ai la dispoziție așa ceva. Și eu cred că nu sunt incluse in pachetul tău prepay.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Din cate inteleg eu, e vorba de un abonament. Chiar doua. Cu aceeasi problema... Deci...fie vorbim de abonamente cu resurse identice (si probabil fara UK...?), fie problema nu e pe abonament.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Da, e neclară exprimarea. Dacă e de pe abonament problemă, nu e in regulă.

MariusxM
Începător
Salut. Dețin 2 abonemente orange, 1 personal 1 company. Problema e aceeași indiferent de pe care cartela încerc, de aia ma gândesc ca "drujba" asta de telefon al meu e devină... Am scris și la cei de la serviciu clienți. Aștept răspuns sa vedem care e problema...

RafaHelper
#StarMember
Salut @MariusxM, Ce aplicație pentru mesaje folosesti, Google Messages sau Huawei Messages? Poti sa atasezi o captură de ecran cu eroare primită? Nu uita sa blurezi datele personale ca număr de telefon înainte de a incarca imaginea aici.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Sincer, nu cred ca tine de telefon... De ce? Pai, problema se manifesta doar cu anumite numere/destinatii. Putem sa confirmam daca problema este telefonul introducand SIM-ul in oricare alt telefon. Daca ai vreun telefon gen Nokia 100, sau orice "dumb phone" prin preajma, cu atat mai bine. Sau si un alt smartphone. Orice alt telefon, practic. Cu cat e telefonul mai simplu, cu atat se micsoreaza lista de posibile cauze pentru problema ta. Daca acolo merge, problema e intr-adevar telefonul. Daca nu, problema e in alta parte. Posibil pe cont, la numarul respectiv catre care incerci sa trimiti SMS, sau la operator. Personal, nu cred ca problema e telefonul. Si pana raspund de la Relatii Clienti...o sa mai dureze. Oricum, daca reusesti ceva, sunt curios care a fost problema. 🙂
Client Orange

mihai_13
Maestru
mai este posibil ca acel nr de UK sa nu fie "bun" sa fie de tel fix sau gresit ... etc (zic si eu) - incearca sa trimiti de pe alt abonament sms -ul ----- de pe telefonul unui prieten - daca se poate ... asa poti verifica si abonamentele tale si numarul la care vrei sa trimiti...

Anca07
#StarMember

Buna Marius,

Incerci sa trimiti un SMS catre un numar scurt? De ex 1815

In cazul in care tot nu ai rezolvat problema, si raspunsul este da, adica vrei sa trimiti un SMS catre un numar scurt din UK, te rog sa verifici urmatoarele setari din telefonul tau.

Ce te impiedica sa trimiti un astfel de SMS, este o setare de securitate din telefon. Ce ar trebui sa faci pentru a verifica si pentru a o activa, sunt urmatorii pasi. Ai zis ca un telefon Huawei, pentru care posibil pasii sa difere putin, insa ar trebui sa gasesti acelasi lucru.

Settings - application/Apps - More settings - Special access - Use premium services - message services - si aici ar trebui sa gasesti optiunile: Never Allow, Ask si Always Allow. 

Posibil la tine sa fie setat pe Never Allow si din aceasta cauza sa primesti o astfel de eroare. Este recomandat sa setezi pe Ask, astfel vei fi mereu intrebat daca chiar vrei sa trimiti un SMS catre acel numar scurt.

Daca ai reusit sa faci aceasta setare, si ti-a rezolvat problema, te rog sa revii in comunitate si sa ne spui.