anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu functioneaza serviciile Orange Cloud si Orange Personal Space (Agenda SIM Back-up) ?

adrian87n
Cunoscător
De ce nu functioneaza serviciile Orange Cloud si Personal Space (Agenda SIM Back-up) ?
1. In Orange Cloud am inclus 10 GB , si vreau sa trec la UNLIMITED .. system error... nu se poate.. ( cloud.orange.ro )
2. Orange Personal Space (Agenda SIM Back-up) nu mai este functionala ! (Am dat login si nimic) ( http://personalspace.orange.ro )
la fiecare v-am pus si linkul de acces.. si oare de ce nu mai functioneaza..?
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
Salut, Adrian! Serviciul Orange Cloud este funcțional. Mai multe informații despre Orange Cloud găsești aici https://www.orange.ro/orange-cloud/. Ce anume nu funcționează? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea? În ceea ce privește serviciul SIM agenda backup, acesta nu mai este disponibil.

adrian87n
Cunoscător
Orange Cloud este NEFUNCTIONAL !!!!! dar se pare ca de pe cloud.orange.ro .. dupa login ma duce automat in My Orange Account. nu apare o eroare efectiva.. am transmis video pe serviciul clienti si aplicatii.. o sa imi rezolve sper de acolo..

DanielaH
Moderator
Dacă ai depus deja o sesizare la Serviciul Clienți, cu siguranță colegii noștri te vor ajuta să rezolvi această problemă. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a soluționat.

adrian87n
Cunoscător
ok, sper sa nu uit ca sa revin cu update aici .. ( pe email am trimis si video cum de pe cloud.orange.ro ma duce automat si direct pe My orange Account) :((