anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu funcționează my orange?

Alex_39
Începător
Bună dimineața! Pentru că am avut ceva probleme cu numărul meu de telefon, am șters împreună cu cei de la tehnic contul meu my orange. Urmând ca acesta să fie refăcut. Doar că după ce l-am refăcut, am confirmat numărul de telefon, indiferent ce secțiune vreau să accesez atât din aplicația pentru mobil cat și din pagina web, îmi apare că nu este disponibilă. Mă poate ajuta cineva? Am să atașez aici și adresa de e-mail . chiar dacă se consideră date cu caracter personal. Însă poate vede cineva avizat de la orange întrebarea pusă de mine și mă poate ajuta să îmi remedieze problemele: calinaioanalexandru@gmail.com
9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember
Salut! Încearcă să dezinstalezi și să reinstalezi din nou urmând toți pașii.

Alex_39
Începător
Am făcut asta. M-am conectat și din browser atât de pe iPhone cat și de pe calculator. Și din aplicația mobilă. Iar mesajul este identic. Indiferent ce secțiune vreau să accesez. Apare același mesaj.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru sesizare. Vom verifica contul tău și vom reveni aici cu un răspuns.

Alex_39
Începător
Mulțumesc pentru răspuns, @ DanielaH dacă ai nevoie de numărul de telefon asociat contului, să îmi scrii un mesaj în privat. Este enervant că nu poți face nicio acțiune. Pentru că indiferent de secțiunea accesată mesajul este identic poate sunt probleme cu numărul meu de telefon și adresa de e-mail nu are nicio treabă

Jay
Campion certificat
Cred ca este o problema care se întâmplă la diverse conturi pe rand.. si la mine scria ieri la fel.. dupa câteva ore si-a revenit.. si nu s-a mai repetat.. Bănuiesc ca se știe de problema și se lucrează la remedierea ei..

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Nici la mine nu mai merge My Orange pe versiunea nouă, dar nu cred că e de rău, ci de bine.

Alex_39
Începător
Sincer, eu nu știu ce să fac să funcționeze. Practic nu pot să fac nicio operațiune. Nu pot intra nici la date personale. Absolut nicăieri. Indiferent ce vreau să accesez indiferent că vorbim despre aplicație sau browser, îmi apare eroarea despre care am spus iar acum cu perioada sărbătorilor pascale, mă îndoiesc că cineva o să-mi rezolve problema

DanielaH
Moderator
Alex, s-a rezolvat problema cu contul My Orange?

Alex_39
Începător
Din păcate problema nu s-a rezolvat. Mesajul este identic indiferent de secțiunea accesată îmi apare că nu este disponibilă și să re încerc mai târziu. Atât din aplicație cat și de pe browser. Mi-am făcut de curiozitate alt cont cu o adresă de e-mail inventată pe care mi-am creat o. Și e ciudat că dacă intru cu acea adresă să mă autentific totul funcționează . toate secțiunile merg. Îmi și arată vechea adresă în cont. Doar că aceasta create recent este profil sau ceva de genul. Cred că nu pot face prea multe operațiuni. Spre exemplu nu îmi arată să șterg din adrese sau ceva. Sau să completez adresa mea de livrare sau alte lucruri. Însă cu adresa de e-mail principală aceasta de pe care vă scriu nu funcționează . cu adresa inventată am văzut în schimb că la numărul meu de telefon odată apare că este activ odată apare că perioada de grație este până în 1971. Iar apoi scrie că perioada de grație a expirat și să merg într-un magazin . cred că am grave probleme pe cont și nu știu de ce. Cred că am să vă rog să îmi ștergeți orice cont. Inclusiv contul cu adresa inventată. Să reactualizat și numărul de telefon. Și poate se vor rezolva toate problemele și voi putea să creez contul cu adresa principală și să îl și folosesc