anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De cand sunteti clienti Orange?

Miha_Z
#StarMember
Eu sunt abonat Orange de 13 ani si vreo 4 ani am avut si cartela Pre Pay. In aceasta perioada am avut si 6 abonamente pentru membrii familiei si in mare parte am fost multumita de aceasta retea si de beneficiile oferite. Voi de cat timp sunteti in retea? Sunteti multumiti de ce primiti?
533 Răspunsuri 533

Gianni
Cunoscător certificat
Bun venit în comunitate! Mă bucur că ești mulțumit de servicile Orange,fii alături de noi cît mai mult posibil .SuccesTheodor.

Theodor
Junior entuziast
Mulțumesc, Giani.

Gianni
Cunoscător certificat
Cu mare plăcere ,suntem în comunitatea cea mai tare ,atunci să comunicăm.Mult succes Theodor o săptămînă bună.

Vio73
#StarMember
Bun venit @Theodor! Sper să ai parte de experiențe extrem de plăcute în Comunitate!

Romil_61
Junior entuziast
@Vio73, @Gianni Eu sunt în rețeaua Orange din 2001, pe când se numea Dialog, de când a apărut în comuna noastră prima firmă de telefonie mobilă. Chiar mi-a displăcut faptul că ulterior și-a schimbat numele... S-a folosit de un cuvânt românesc sau, mă rog, de o firmă privată din România numită Dialog, pentru a atrage simpatia asupra sa mai ușor... Firmele astea dinafară, oricare ar fi ele, "n-au nici mamă, nici tată"... Și am verificat treaba asta pe propria-mi piele. De-a lungul timpului am fost pe cartelă prepay, apoi pe abonament, iar pe cartelă prepay, iar din ianuarie 2015 din nou pe abonament. Dar, când vine vorba de vechimea în rețeaua Orange, mi se socotește doar din 2015 încoace. Păi nu este CNP-ul meu în rețeaua Orange de la bun început, de la primul abonament ? Este ! Atunci de ce se mai numește vechime în rețeaua Orange doar cea pe care o ai ca abonat, începând cu ultimul abonament contractat în rețeaua Orange ??? Ți se răspunde de către diferiții operatori din Orange shop-uri sau de la 300, că aceasta este regula și/sau politica respectivei companii. Păi atunci numește-o vechime neîntreruptă de abonat în rețea. Și gata bâlciul, nu se mai numește impropriu vechime în rețea... Am trecut de la abonament la cartelă pentru că erau condiții mai avantajoase și nu mi s-a părut corect să fie dezavantajat tocmai abonatul, cel care de fapt duce rețeaua în spate. Am revenit pe abonament în 2015 silit de nevoia de a a cumpăra telefon și pentru copii și nu aveam posibilitatea decât în rate plătite lunar pe factură. Și condițiile au fost destul de neconvenabile. Spuneți despre comunitatea Orange că este cea mai tare. De acord, căci este singura comunitate de acest fel ... Din căutările mele pe internet n-am mai găsit o asemenea comunitate la niciun alt operator de telecomunicații din România. Dar este de apreciat faptul că Orange are o asemenea comunitate, ale cărei opinii și doleanțe le folosește, cel puțin la modul declarativ, în scopul deservirii cât mai optime a clienților săi. În rest, îmi este clar că este mereu loc de mai bine. Voi recunoaște tot ceea ce a făcut sau face bine și foarte bine, dar și ceea ce lasă de dorit. Mi se pare că trebuie să dăm dovadă de echilibru în aprecieri. Iar Orange ar trebui să dea dovadă de echilibru între ceea ce oferă abonaților și clienților prepay. Greșesc cumva ? Iertare și Doamne ajută tuturor !!!

Vio73
#StarMember
Cea mai tare în sensul că ceilalți nu mai au așa ceva și că are un număr mare de membri ( peste 3000 erau la un moment dat).

Mihai_9
Explorator
Sunt client din 1997 la orange . Am ca bonus pentru vechime undeva la 10GB trafic de date.

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate!

Chiriac_Antoane
Începător
De 18 ani.

Mihai_9
Explorator
Ce oferta ai dupa cei 18 ani petrecuți în rețea ?

cindeaban
Junior
Eu sunt abonat Orange cel putin din 2004...de cel putin 15 ani dar în prezent cu numărul actual figurez doar cu o vechime de 10 ani si 6 luni ceea ce nu mi se pare normal si corect....ar trebui tinuta evidenta după CNP si nu după numărul de telefon pentru ca din diverse motive pe acesta îl mai schimbi...in rest aproape toate bune în rețeaua Orange...singurul operator la care am avut tot timpul abonament la telefon...

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate!

Mihai_9
Explorator
Dacă este abonamentul pe acelasi nume, se poate rezolva problema. Se vede vechimea si faptul ca numarul a fost schimbat..Vechimea este calculată atata pe număr, cat si pe codul de abonat. Se vede cand a fost deschis codul de abonat si cand a fost schimbat numărul. Vei primii vechimea care o ai.

Gianni
Cunoscător certificat
Bine ai venit în comunitate @ Antonela,se pare că ai ceva vechime la Orange.

Petronel
Junior
De 5 ani și sunt mulțumit până acum.