@Vio73, @Gianni
Eu sunt în rețeaua Orange din 2001, pe când se numea Dialog, de când a apărut în comuna noastră prima firmă de telefonie mobilă. Chiar mi-a displăcut faptul că ulterior și-a schimbat numele... S-a folosit de un cuvânt românesc sau, mă rog, de o firmă privată din România numită Dialog, pentru a atrage simpatia asupra sa mai ușor... Firmele astea dinafară, oricare ar fi ele, "n-au nici mamă, nici tată"... Și am verificat treaba asta pe propria-mi piele. De-a lungul timpului am fost pe cartelă prepay, apoi pe abonament, iar pe cartelă prepay, iar din ianuarie 2015 din nou pe abonament. Dar, când vine vorba de vechimea în rețeaua Orange, mi se socotește doar din 2015 încoace. Păi nu este CNP-ul meu în rețeaua Orange de la bun început, de la primul abonament ? Este ! Atunci de ce se mai numește vechime în rețeaua Orange doar cea pe care o ai ca abonat, începând cu ultimul abonament contractat în rețeaua Orange ??? Ți se răspunde de către diferiții operatori din Orange shop-uri sau de la 300, că aceasta este regula și/sau politica respectivei companii. Păi atunci numește-o vechime neîntreruptă de abonat în rețea. Și gata bâlciul, nu se mai numește impropriu vechime în rețea... Am trecut de la abonament la cartelă pentru că erau condiții mai avantajoase și nu mi s-a
părut corect să fie dezavantajat tocmai abonatul, cel care de fapt duce rețeaua în spate. Am revenit pe abonament în 2015 silit de nevoia de a a cumpăra telefon și pentru copii și nu aveam posibilitatea decât în rate plătite lunar pe factură. Și condițiile au fost destul de neconvenabile. Spuneți despre comunitatea Orange că este cea mai tare. De acord, căci este singura comunitate de acest fel ... Din căutările mele pe internet n-am mai găsit o asemenea comunitate la niciun alt operator de telecomunicații din România. Dar este de apreciat faptul că Orange are o asemenea comunitate, ale cărei opinii și doleanțe le folosește, cel puțin la modul declarativ, în scopul deservirii cât mai optime a clienților săi. În rest, îmi este clar că este mereu loc de mai bine. Voi recunoaște tot ceea ce a făcut sau face bine și foarte bine, dar și ceea ce lasă de dorit. Mi se pare că trebuie să dăm dovadă de echilibru în aprecieri. Iar Orange ar trebui să dea dovadă de echilibru între ceea ce oferă abonaților și clienților prepay. Greșesc cumva ? Iertare și Doamne ajută tuturor !!!