anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De cand sunteti clienti Orange?

Miha_Z
#StarMember
Eu sunt abonat Orange de 13 ani si vreo 4 ani am avut si cartela Pre Pay. In aceasta perioada am avut si 6 abonamente pentru membrii familiei si in mare parte am fost multumita de aceasta retea si de beneficiile oferite. Voi de cat timp sunteti in retea? Sunteti multumiti de ce primiti?
533 Răspunsuri 533

DanielaH
Moderator
@angry, bine ai revenit în Comunitate! Am sesizat că ultimele tale postări despre ofertele Vodafone, Telekom și UPC nu au legătură nici cu Comunitatea Orange, nici cu topicul "De cand sunteti clienti Orange?" și nu sunt relevante pentru subiectul propus de Miha Z. De aceea te rugăm pe viitor să încerci să oferi doar comentarii care să răspundă întrebării și care să fie de ajutor membrilor Comunității. În caz contrar, ne vom vedea nevoiți să le ștergem. Mulțumim!

Gianni
Cunoscător certificat
Sunt client Orange din Iunie 2004 si am am avut doar cartela. Toți familiarii sunt în rețeaua Orange, au o acoperire mare si semnalul este destul de bun. “Cu mici excepții” sunt mulțumit de rețea și de beneficile oferite.

Hurricane
Junior entuziast
Din 2008, este o retea foarte ok dupa parerea mea cu multe beneficii, mai are si dezavantaje uneori, dar per total fata de alte retele sunt multumit.

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate! Este cel mai important că ești mulțumit.

Valadoryn_1
Junior
24 de luni

Ascary
Campion certificat
Bine ai venit Valadoryn.

Gianni
Cunoscător certificat
Bun venit! Valadoryn 1sper să te bucuri cît mai mult timp în rețeaua Orange alături de noi.

Vio73
#StarMember
Bun venit, Valadoryn! Sper să te bucuri de cele mai bune răspunsuri la întrebările pe care le pui în Comunitate! Succes!

daniel_costel
Junior entuziast
Am abonament de 10 luni si sunt foarte multumit!

Sufletistul
Junior
Sunt în aceasta retea orange de când se numeau Dialog

Gianni
Cunoscător certificat