Hmm
Eu personal sunt client orange de cam vreo 5 ani cumulat(am avut o pauza de câțiva ani in care nu am avut nimic pe orange) dar tatăl meu in schimb(respectiv eu) a avut abonamentul din 2004 pana prin 2012. Din păcate eu sunt unul din clienții orange care au trecut prin toate gafele și erorile posibile. Prima data când am decis sa închei legăturile cu orange a fost din cauza modului extrem de expeditiv cu care m-au tratat atunci când sistemele lor mi-au dat contul peste cap și suprataxat pentru internet. Apoi data fiind conjunctura de la birou și ofertele tentante cu care reprezentații orange veneau am decis sa le mai dau o șanșă. A doua oară a fost poate cu puțin mai mult noroc dar nu prea. In cele din urma am decis ca serviciile lor sunt mult prea bune și versatile ca sa renunț la ele așa ca am decis sa ma înarmez cu mai multă răbdare și sa ii pistonez încontinuu pana îmi rezolva problemele in loc sa tot reziliez abonamente. Îmi pare rău sa spun dar call centre-ul e jalnic, nimeni nu pare sa știe nimic dar dacă ajungi sa te preia un team leader sau un consultant mai experimentat lucrurile se mai schimba. Problemele cu sistemele lor și erorile inca ma mai bântuie și acum, ce sa mai; e balamuc. Pe o nota mult mai pozitivă: orange au crescut și maturizat din punct de vedere tehnologic foarte frumos fiind, cred, primul operator din țara care a oferit VoLTE și VoWiFi, lucruri care schimba complet jocul in zonele unde in general semnalul e slab sau inexistent. Pachetul lor de servicii fixe e absolut genial iar viteza și stabilitatea fibrei de la ei sunt imbatabile. Orange Money e noua mea aplicație de gestionare a banilor iar faptul ca îmi oferă acces gratuit in lounge-urile business ale aeroporturilor din tara(eu călătorind foarte des) e ceva neașteptat de util, sa nu mai zic ca acum cardul VISA de la ei e compatibil Apple Pay. Per ansamblu pot spune ca sunt mulțumit, impresionat și dezamăgit in același timp: impresionat de viteza de adoptare a tehnologiilor noi și de implementarea lor, mulțumit de ofertele și prețurile lor dar complet dezamăgit de serviciul lor de relații cu clienții.