Telefonul sună 20 secunde, cam de 4 ori.
Timpul de reacție al căsuței vocale poate fi mărit/ micșorat la 20/ 30 secunde din meniul selfcare *100#, ramura 5/ 4/ 2 (5 - Roaming, Internațional și Mesagerie vocală; 4 - Mesagerie vocală; 2 - Mărește timpul de reacție).
Telefonul sună 20 secunde, cam de 4 ori.
Timpul de reacție al căsuței vocale poate fi mărit/ micșorat la 20/ 30 secunde din meniul selfcare *100#, ramura 5/ 4/ 2 (5 - Roaming, Internațional și Mesagerie vocală; 4 - Mesagerie vocală; 2 - Mărește timpul de reacție).
Cred ca de 4 ori, daca nu ma insel.. Unul dintre primele lucruri pe care le-am facut, la orice abonament nou, a fost dezactivarea casutei.. mie, consider ca nu-mi foloseste..
@Miha Z Din cate stiu, daca abonatul nu se afla in aria de acoperire, nu mai suna ci intra direct casuta vocala in cazul in care aceasta este activa. Daca nu este activa, cel care apeleaza aude mesajul care anunta ca abonatul nu este momentan disponibil.