la 10-07-2025 04:55 PM
nu stiu altii daca pot comunica cu cineva din orange, eu incerc de 3 zile fara nici o sansa
casuta chat nu merge se deschide este total alba nu pot scrie nimc
chiar asa nu putem discuta cu nimeni....voi cum procedati?
urmatorul pas este anulare abonament ca nu mai sunt in nici o perioada contractuala
profund dezamagita.servicii 000000
la 10-07-2025 04:57 PM
Salutare!
Ori suni la 300 și mergi pe linia robotului cerând o nouă ofertă sau ceva care să îi facă să-ti facă repede legătura, ori le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.
Sper să reușești!
Succes!
10-07-2025 05:05 PM - editat 10-07-2025 05:36 PM
Salutare!
Pe partea de chat poți folosi:
Esti client Oroc/Oro (cont Orange sau Orange fix)?
Găsești mai jos linkul cu modalitățile de contact Orange:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Daca vrei sa faci o sesizare/reclamație poți folosi adresa de email reclamatii@orange.ro.
la 11-07-2025 06:41 AM
Salut! De ce nu îți expui problema aici, poate este rezolvabilă de către cineva de la Orange? Poți să o detaliezi liniștita...
la 14-07-2025 01:38 PM
@cristescu, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor