anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

de 3 zile incerc sa vorbesc cu cineva

cristescu
Începător

nu stiu altii daca pot comunica cu cineva din orange, eu incerc de 3 zile fara nici o sansa

casuta chat nu merge se deschide este total alba nu pot scrie nimc

chiar asa nu putem discuta cu nimeni....voi cum procedati?

urmatorul pas este anulare abonament ca nu mai sunt in nici o perioada contractuala

profund dezamagita.servicii 000000

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ori suni la 300 și mergi pe linia robotului cerând o nouă ofertă sau ceva care să îi facă să-ti facă repede legătura, ori le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.

Sper să reușești!

Succes!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Pe partea de chat poți folosi:

  • Chatul din aplicația my Orange (app my Orange - altele - contact și feedback - Scrie-ne)
  • Chatul accesat prin browser

Esti client Oroc/Oro (cont Orange sau Orange fix)?

Găsești mai jos linkul cu modalitățile de contact Orange:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Daca vrei sa faci o sesizare/reclamație poți folosi adresa de email reclamatii@orange.ro.

teacher_
#StarMember

Salut! De ce nu îți expui problema aici, poate este rezolvabilă de către cineva de la Orange? Poți să o detaliezi liniștita...

DanielaH
Moderator

@cristescu, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?