Deci pe bune oameni buni, vin in fata voastra foarte fustrat legat de serv. clienti apelabil la nr 300. Are mama o problema cu o factura despre o incarcare prepay efectuata de mine, eu fiind fiul care se ocupa de contul online. Ea nu e cea mai techy pers si pana si eu am dificultati in a ajunge intrun final sa vb cu o pers la 300. Cei de la orange nu vb cu mn ca nu-s eu titularul si nici azi cand am mers in Shop sa le dau sa vb cu mama la telefon, cica nu se poate asa ca trebuie sa fie dansa de fata. Doar ca dansa e la munca in Austria.
Dar chiar trebuie sa va bagati robotii la serv clienti, denumiti Gia si mama dr***u mai stie cum ? Mai demult se derulau seturile de optiuni si dupa, la fiecare aveai optiunea de apasa 0, sa vb cu un consultant.
De ce ati schimbat asta ? As vrea din prima cand intru sa mi se prezinte optiunea sa vb cu o pers., chair daca ar fi contracost. Mie si groaza sa mai sun la 300, s-o aud pe...Gia. Da serios oameni buni ! Pe chat vb cu cainele Djiango, la telefon cu Gia. Te doare capu'! Unde ne indreptam ?