la 16-09-2025 01:03 AM - editat ultima oară la 16-09-2025 08:57 AM de DanielaH
buna seara.
mi-am trecut numarul de pe yoxo pe cartela sim, tocmai ca sa nu mai merg in magazinele orange.
acum, in schimb, intampin alta problema. cand incerc sa-mi fac abonament imi spune ca numarul meu nu este eligibil. ce e de facut?
16-09-2025 05:19 AM - editat 16-09-2025 05:20 AM
Salutare!
Posibil că eroarea să apară datorita faptului că prepayul nu are o vechime de 6 luni.
Îi poți contacta prin email la magazinonline@orange.ro sau prin chatul de pe site-ul magazinului online (acea fereastra ce apare in timp ce vizualizezi produsele). Posibil sa reușești astfel.
Programul pentru chat este L-S 10-19
16-09-2025 05:19 AM - editat 16-09-2025 05:20 AM
Salutare!
Posibil că eroarea să apară datorita faptului că prepayul nu are o vechime de 6 luni.
Îi poți contacta prin email la magazinonline@orange.ro sau prin chatul de pe site-ul magazinului online (acea fereastra ce apare in timp ce vizualizezi produsele). Posibil sa reușești astfel.
Programul pentru chat este L-S 10-19
la 16-09-2025 05:57 AM
Salutare!
Dacă vrei o anume ofertă, probabil că îți trebuie ceva vechime la prepay, de minim 6, cum este specificat aici , mai jos în pagină, la ,, Întrebări frecvente " și în poză.
Citește cu atenție toate condițiile.
la 16-09-2025 12:17 PM
rezolvat-o. pana la urma i-am contactat prin djingo si urmeaza sa ma sune pentru a discuta alte oferte. e super enervant faptul ca daca sunt oferte nu au si o varianta standard de abonamente in magazinul online pentru cei care nu sunt eligibili. asta e.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor