Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
- fie prin telefonic la numărul scurt 300
- fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact
- printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
- poate fi folosită pentru o noua achiziţie online
- se poate returna într-un cont bancar
- se poate returna în contul de convorbiri Orange
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor.
Sursa - https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109