anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum sa trec de la abonament la prepay

Anatolie1978
Junior

Salutare! Îmi spune Anatolie, locuiesc în Rep.Moldova, or. Ungheni (nu e departe de Iași). Am cumparat un numar de prepay ca să-l prezint la bancă și să-mi vina sms, si l-am trecut la abonament de 40 lei cu gandul că am să am roaming și voi primi sms-urile fără probleme. Însă, în abonamentul meu nu este inclus roaming, dar sms-urile ajung și fara roaming.

Contractul de abonament este pînă în 2027 si am stat si m-am gandit că nu vreau să dau aiurea 960 lei.

Întrebarea mea e: cum pot să trec înapoi la prepay fără a mă duce la magazinul Orange din Romania?

Cat o să mă coste rezilierea contractului înainte de termen? Eu sunt o persoană cu handicap fizic.

Cu respect, Anatolie.

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Pentru a rezilia contractul trebuie sa contactezi serviciul clienți și să soliciți acest lucru ( menționezi faptul că dorești rezilierea contractului și doresti trecerea pe prepay)

Ai detalii despre acest lucru in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 

Îi poți contacta prin:

  • chat din aplicația my Orange Romania secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
  • apel telefonic la +40 374 300 300

In urma solicitării ti se va comunica dacă există taxe de reziliere aferente rezilierii contractului.

Pentru abonamentele contractate online, contractul se poate rezilia fara penalității in primele 14 zile de la semnarea acestuia.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Pentru a rezilia contractul trebuie sa contactezi serviciul clienți și să soliciți acest lucru ( menționezi faptul că dorești rezilierea contractului și doresti trecerea pe prepay)

Ai detalii despre acest lucru in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 

Îi poți contacta prin:

  • chat din aplicația my Orange Romania secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
  • apel telefonic la +40 374 300 300

In urma solicitării ti se va comunica dacă există taxe de reziliere aferente rezilierii contractului.

Pentru abonamentele contractate online, contractul se poate rezilia fara penalității in primele 14 zile de la semnarea acestuia.

Salutare.

Pe acest numar +40 374 300 300 mam saturat sa sun și să ascult robotul

Am să incerc să o fac prin chat.

Dar vreau sa stiu cit mă va costa taxa aproximativ pentru rezilierea contractului?

Contractul lam făcut pe 14 sau 15 aprilie 2025

Va trebui să faci o solicitare în acest sens, fie prin chat, fie telefonic, în care să ceri rezilierea contractului și trecerea pe cartelă prepay. Este important să soliciți și comunicarea eventualelor taxe de reziliere. Ulterior, vei fi contactat de un operator care îți va oferi toate detaliile necesare.

Bine. Multumesc am sa incerc sa fac cu mati sfatuit.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Anatolie1978

Ai făcut trecerea online pe www.orange.ro sau ai mers in magazin ca sa treci la abonament?

Saletare am mers la magazin in Iasi. Fiindca am avut un drum la Iasi de ocazie.

teacher_
#StarMember

Salut! Tolea, ai cumpărat și ceva telefon sau alt dispozitiv pe lângă abonament? 

Salutare. Nu, nu an cumparat nimic, doar am trecut numarul care il am de la prepay la abonament. Dar cind meam dat seama citi bani am sa cheltui bani aiurea pe an pe serviciu care nul folosesc in deplin man pus pe ginduri...

Anatolie1978
Junior

Salutare. Pe data de 20.05.2025 am avut uun drum de ocazie la Iași, și am trecut și pe la un magazin Orange și am depus o cerere pentru reziliera contractului de abonament, am fost preîntîmpinat că o să mă sune un reprezentant orange pentru confirmare, la ce eu am răspuns că no să pot răspunde pentru că no să am rețea. Ieri tot am avut o ocazie de a merge la Iași, și am trecut iară-și pe la oficiu Orange ca să mă asigur că cererea mea de rezilierea contractului a fost procesată. Doamna de la oficiu ma ajutat să iau legetura cu um reprezentant Orange, la ce eu am explicat situatia, la care am primit raspuns că contractul a fost reziliat și cu data de 20.06.2025 voi trece automat la prepay.

Acum să vă spun de ce am rămas puțin uimit. Cînd mam adresat doamnei de la oficiu Orange, ea mea cerut telefomul ca să iau legătura cu un reprezentant Orange, doamna a pierdut vreo 20 de minute inutil vorbind cu robotul la telefon, pînă cînd a luat legătura cu reprezentantul Orange,  

Eu la Moldova tot am Orange dar nu cheltui atîta timp inutil pentru a lua legătura cu un reprezentant  Orange.

Salutare la toți din r.Moldova și vam pupat.

O intrebare putin scoasa din context: oare numarul de clienti din Orange Romania nu cumva depaseste populatia Basarabiei? Plus ca strategia fiecarei filiale (de tara) Orange nu este identica. Vizual vor fi similare, dar mai sunt si alte situatii care sunt tratate diferit.

Sa stii ca viteza de reactie este data de mai multi factori (mai mult sau mai putin proportional cu numarul de clienti).

Elli
Începător

Cat a costat taxa de reziliere?

Salutare. Deocamdată nuștiu cît va costa taxa de reziliere.Doamna cu care am discutat la telefon mea zis că întradevăr ei au așa regulă, dar pe adevărate nu au aplicat această taxă. Am să văd deja după data de facturare.

Ca punct de plecare, ar fi de plata reducerile primite in lunile de abonament (aprilie-iunie), plus taxa de activare a abonamentului, plus reducerea la telefon (daca ai luat si telefon).

PS: sper ca data viitoare sa fi mai atent la ce beneficii si costuri vei avea. Era ideal sa stii ce contine abonamentul. Totusi, daca vei tine numarul doar pentru primirea de mesaje bancare (presupun One Time Password/OTP), tot vei avea un cost lunar, dar ca credit, intrucat este inutil sa platesti o optiune de X euro doar pentru asa ceva.

Aveti perfectă dreptate cînd spuneti


@Pololică  a scris:

PS: sper ca data viitoare sa fi mai atent la ce beneficii si costuri vei avea. Era ideal sa stii ce contine abonamentul. Totusi, daca vei tine numarul doar pentru primirea de mesaje bancare (presupun One Time Password/OTP), tot vei avea un cost lunar, dar ca credit, intrucat este inutil sa platesti o optiune de X euro doar pentru asa ceva.


Care atunci ar fi solutia în cazul meu?

 

PS. Telefon de la orange nu am procurat, am trecut doar de la abonament pe prepay