anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta online un consultant Orange?

Sandra
Începător
cum pot intra (online) cu un consultant orange,sunt in perioada de gratie si nu pot suna? vreau sa incarc din creditul ramas. Am mai facut in trecut o asemenea incarcare de 2 euro dar acum nu mai gasesc casuta unde sa pot vorbi cu un consultant. Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!


Există mai multe variante de a contacta online Serviciul Clienți Orange:

  • aplicația My Orange/ secțiunea "Contactează-ne"
  • My Orange web/ secțiunea "Asistenţă"
  • chatbot Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/ reconectarea numărului în caz de pierdere/ furt, perioada contractuală, modificare parolă OTY, reîncărcare prepay etc.
  • forma de contact de pe site-ul Orange (https://www.orange.ro/eContact/)
  • e-mail la service@orange.com dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician

 

Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

DanielaH
Moderator
@FaraUnID, ți-am răspuns în mesaj privat pe e-mail.

DanielaH
Moderator

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!


Există mai multe variante de a contacta online Serviciul Clienți Orange:

  • aplicația My Orange/ secțiunea "Contactează-ne"
  • My Orange web/ secțiunea "Asistenţă"
  • chatbot Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/ reconectarea numărului în caz de pierdere/ furt, perioada contractuală, modificare parolă OTY, reîncărcare prepay etc.
  • forma de contact de pe site-ul Orange (https://www.orange.ro/eContact/)
  • e-mail la service@orange.com dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician

 

Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

Dumitru_V
Începător
Cred că prin „consultant” toată lumea înțelege UN OM....

Gherghescu_Simo
Începător
Bună seara