Tot legat de problema ta as vrea sa clarificam aici in comunitate ce inseamna apel in astepare si apel retinut.
Din ce am inteles eu, in cazul tau ar fi vorba de apel retinut si nu apel in asteptare.
Ce este "Apel în așteptare" ?
Dacă ai o convorbire activă și ești apelat de o altă persoană, vei fi notificat printr-un semnal sonor că un nou apel se află în așteptare pe linie. Pe ecranul telefonului tău va apărea mesajul „Apel în așteptare”, iar tu ai posibilitatea să răspunzi, să respingi sau să ignori apelul.
Ce este "Apel reținut" ?
Apelul reținut pe linie îți permite să întrerupi temporar (fără a închide canalul de comunicație) o convorbire activă, pentru a iniția o nouă convorbire sau a accepta un apel în așteptare. Corespondentul tău va auzi un mesaj de întâmpinare Orange care îl va anunța de faptul că se află în așteptare și îi recomandă să nu închidă.
Poți avea cel mult o convorbire activă și una reținută pe linie în același timp. În plus, ai posibilitatea de a alterna cele două convorbiri de câte ori dorești.
Accesul și utilizarea serviciilor Apel în Așteptare/Apel Reținut sunt gratuite și disponibile pentru toate abonamentele Orange.
@Tita ne poti spune in ce caz te regasesti, apel in astepare sau apel retinut?