Fiind pe prepaid, sunt fortat sa-mi setez foarte bine prioritatile in ceea ce privesc apelurile la 300. Pentru ca sunt doar 2 pe luna. Si, nu doar ca sunt doar 2/luna, dar se si contorizeaza din momentul efectuarii apelului, nu din momentul in care iei legatura cu un operator. Ceea ce mi se pare super, SUPER enervant.
Deci, daca eu in 10 minute nu reusesc sa iau legatura cu un consultant, fie pentru ca meniul nu are optiune de transfer la operator (din pacate, o metoda clasica de a descuraja clientii) si sunt fortat sa iau fiecare sectiune la rand in speranta ca voi gasi o portita de intrare, chestie care ma enerveaza la culme (pentru ca n-am timp de discutat cu robotii), fie pentru ca sunt foarte multi in queue, si astepti de-ti vine rau (de cat de putine ori am reusit eu sa sun, nu pot sa zic ca a fost cazul de asa ceva, in general se raspunde destul de repede, but still!), well, am pierdut un apel din cele doua fara sa rezolv absolut nimic.
Parerea mea, e ca daca tot nu se vrea implementarea unei restrictii bazate pe interactiunile precedente (de exemplu, in caz ca cineva a sunat aiurea sa intrebe cat e ceasul), si aparent se face limitare la nivel global, macar sa nu imi ia in calcul apelurile cu robotii ca apeluri in care am si rezolvat ceva! Pentru ca se prea poate ca raspunsul sa nu-l pot afla de la niciun robot, sa ma umplu de nervi umbland prin meniuri si sa inchei apelul inainte de a fi rezolvat ce mi-am propus sa rezolv!
Asa ca, cu toate ca as prefera sa pot suna cand am nevoie de ajutor cu o chestie in loc sa folosesc Djingo (nu ca nu mi-ar fi fost de ajutor in foarte multe situatii cand aveam nevoie sa dau copy-paste la ceva in fereastra de chat), cu atat mai mult cu cat urasc sa scriu mesaje lungi de pe telefon, si nu am mereu acces la un calculator, ma multumesc cu ce am. Asta e.