la 25-10-2024 12:05 PM
Credeți că este făcut intenționat call center-ul atât de stufos încât să te descurajeze să ceri ajutor? De ce la Digi se poate să ai un call center simplu și eficient, iar aici totul pare să fie împotriva utilizatorului? Este sau nu o intenție în spatele acestei abordări?
25-10-2024 12:15 PM - editat 25-10-2024 12:16 PM
Salarii mici și o instruire slaba.
Call center este externalizat.
Digi probabil nu sunt asa zgârciți ca Orange dar clar call center de la Digi este net superior. Strict părerea mea
La Orange chiar dacă discuți cu un om ai impresia ca discuți cu un robot
la 25-10-2024 12:33 PM
Salut,
Poți să ne detaliezi ce sa întâmplat?
Cu siguranță nu este intenționat deoarece orice firma își dorește să aibe clienții mulțumiți.
la 25-10-2024 12:43 PM
Salutare!
Nu știu și nu cred că este intenționat, doar că este externalizat, din rațiuni de cheltuieli. Deci cam așa stau lucrurile, din păcate. Și asta se vede de la distanță !
la 26-10-2024 11:05 AM
Ce problema ai ? poate te putem ajuta "noi" sau un moderator ...
Eu de exemplu nu am mai sunat la callcenter Orange de ani de zile .. pur si simplu nu intampin nici o problema 😋
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor