anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Call center dificil – intenționat sau nu?

radumacarie1992
Junior entuziast

Credeți că este făcut intenționat call center-ul atât de stufos încât să te descurajeze să ceri ajutor? De ce la Digi se poate să ai un call center simplu și eficient, iar aici totul pare să fie împotriva utilizatorului? Este sau nu o intenție în spatele acestei abordări?

4 Răspunsuri 4

Shadow1
Explorator

Salarii mici și o instruire slaba. 

Call center este externalizat. 

Digi probabil nu sunt asa zgârciți ca Orange dar clar call center de la Digi este net superior. Strict părerea mea

La Orange chiar dacă discuți cu un om ai impresia ca discuți cu un robot 

MihaiC99
Explorator

Salut,

Poți să ne detaliezi ce sa întâmplat?

Cu siguranță nu este intenționat deoarece orice firma își dorește să aibe clienții mulțumiți.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu știu și nu cred că este intenționat, doar că este externalizat, din rațiuni de cheltuieli. Deci cam așa stau lucrurile, din păcate. Și asta se vede de la distanță !

 

mihai_13
Maestru

Ce problema ai ?  poate te putem ajuta "noi" sau un moderator ...

Eu de exemplu nu am mai sunat la callcenter Orange de ani de zile  .. pur si simplu nu intampin nici o problema 😋