anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Bonusuri Orange oferite la ziua de naștere/ onomastica

Laura_cio
Senior
De ziua de naștere/onomastica, Orange oferă cadouri pentru cartela/abonament. Despre ce cadouri este vorba?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Doar pentru posesorii de abonamente se oferă net nelimitat în luna în care ai ziua de naștere și de ziua onomastică un voucher de 10% reducere la accesorii în Magazinul online. Poti vedea aici noua campanie de fidelizare https://www.orange.ro/orange-thank-you/

Vizualizare soluţie în postul original

81 Răspunsuri 81

Jay
Campion certificat
Eu nici nu-mi mai amintesc ☺, dar, stiu sigur ca au primit parintii mei.. pentru ca am setat datele lor de naștere pentru abonamentele pe care le folosesc ei..

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Orange mai trimite mesaje SMS doar la onomastica, dar nu la ziua de nastere.... si de ani buni. Bonusurile se presupune ca le cunosti aruncand privirea in beneficiile din MyOrange. Simplu si fara periaje multiple.

Vio73
#StarMember
Eu am primit mesaj de felicitare de ziua mea, chiar dacă aveam net nelimitat.

Miha_Z
#StarMember
Inseamna ca Orange face discriminare printre clienti. :)) O sa va anunt si eu in Noiembrie daca voi fi felicitata.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Hooray.... Orange și-a amintit cum m-au botezat părinții la naștere!!!! Însă pe cât de mare ”bucuria” de 10% din niște prețuri umflate artificial, pe atât de ”surprinzătoare” noua abordare a jefuitorului #1. Păi bine măi Oranjeule, tu mă aburești cu o reducere cât să-mi rămână de ”kur papir” cu condiția accesării unui link de ... CREARE CONT NOU?????? W.T.F???? Paaaaardon!!!!! După 20 de ani ăsta mi-ai ajuns sau m-am ales eu cu memoria formatată și nu-mi amintesc cu exactitate faptele???? Păi de unde cont nou când io mi-s vechi în relația cu tine, într-un mariaj de mai bine de 20 de ani????? Dacă o bătaie de joc (acel 10%) pentru tine reprezintă ”crearea unui cont nou”, atunci înseamnă că ești ...dus de tot. Și asta tocmai pe când începuseși să-mi placi.... dar ai mai tăiat niște ramuri din copacul vieții plantat în pădurea rețelei tale. Vei rămâne cu 3 vreascuri... dar nu vei înțelege nici atunci ”de ce”. Concluzie: M-ai putea ajuta dacă aș putea să mă lipsesc de astfel de urări din partea ta! Mă ajuți? Pentru că o zi fără tine mi-e mai liniștită decât o astfel de abordare putredă.

Florin
Cunoscător
Flo_1 și eu am primit la fel, un bonus de 10% cu cont nou.....pai am cont, ptr ce îmi trebuie alt cont ??

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
@Florin: Tocmai tizule, dacă e de onomastică să fie onomastică. Dacă e necesar cont nou, e mai degrabă de.... bun venit. Dar totul pentru mine a fost transformat într-un bonus de "rămas bun". Oricum nu foloseam acel bonus. Am avut ani cu 2-3 astfel de bonusuri expirate. Dar ETICA este de groază la păcălici #1, iar capetele luminate ale premiantului #1 nu vor schimba această abordare în businessul practicat.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Cel mai plăcut este să ai un topic, în care doar liniștea ecoului mai zdruncină Comunitatea din somnul amețitor. Probabil prea puține ”onomastici” sau după cum spuneam ”praf în ochi cu acel 10%”..... ar fi explicația acestui năucitor ”silenzio stampa”! Dar cum să poți clarifica ceva mult prea evident ca să mai fie dezbătut??? Tăcerea asurzitoare de pe topic de cele mai multe ori sperând să fie trecătoare este de preferat de ”onor conducerea”: orice alte cuvinte sunt auto-scufundări ale rețelei #1 în propria incompetență și nepăsare.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@FLo_1 și @Florin în primul rând "La mulți ani" cu ocazia zilei de nume! Ne pare rău pentru această situație, am escaladat colegilor și ne-au spus că a fost o eroare tehnică de plasare informații eronate în mesaj. Situația este în verificări. O să revenim cu un status când primim vești. @FLo_1 așa cum probabil știi deja, sunt situații care necesită escaladare mai departe către colegii care se ocupă de fiecare proiect în parte. În aceste situații timpul de răspuns este mai lung, din păcate și ne cerem scuze. Înțelegem nemulțumirea însă limbajul folosit și toate injuriile aduse nu ajută în primirea unui răspuns într-un timp mai scurt. Mulțumim pentru înțelegere.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
@MihaelaC: Mulțumesc pentru răspuns. Știu că ”Suportul Tehnic” este specializat în boroboațe, și tocmai de aceea vă plasează pe voi, paravanul anti-năvălire al clienților peste ei. Dar măcar un păcălici din ”echipa” de ”Orange Assistant” putea să arunce o geană peste acest topic și situația creată, care nu este una singulară. Îți mulțumesc încă o dată că te sacrifici în numele echipei. Cât privește ”limbajul folosit”, personal mie mi s-a părut cât se poate de decent pentru un client ”plimbat” cu zăhărelul. Aaaaa, că am schimbat unele cuvinte ”standardizate din DEX” cu altele regăsite în dialectul regionalismelor românești.... recunosc, vinovat. Dar uneori a scrie prea elevat, prea academic duce la riscul de a nu fi înțeles, iar atunci trebuie să cobori la nivelul de pricepere al graiului de baștină. Și BTW: Ca pățitul... vaccinat, nu mă voi aștepta la scuze oficiale. Nu e cazul. Cum menționam anterior, ”a mai trecut un val”, a mai trecut o ploaie, urmează să răsară soarele. LE: @MihaelaC, știu că știi că știu 🙂 dar puțină empatie, asertivitate, cel puțin o urmă de implicare a întregului colectiv al Comunității (care nu se rezumă la 2 persoane).... ar schimba radical reacția și gradul de acceptare al clientului vis-a-vis de eroarea umană de la nivelul Suportului Tehnic. (nah că am fost academic acum)

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Și dacă tot suntem la capitolul.... bonusuri: - De ce nu îi este permis clientului să opteze pentru ”forma” pe care să o îmbrace acest bonus? - De ce nu ar putea clientul să aleagă dintr-o serie de bonificații.... una care să îi folosească? - De ce nu trimite Orange direct pe email un mesaj cu un cod de voucher sau altă formă a promoției fără atâta complicare a situației? - De ce nu dorește Orange să mulțumească clienții lăsându-i să aleagă ce consideră fiecare că ar fi mai util pentru ei? - De ce trebuie să decidă Orange că cel mai bine este așa sau așa... în loc să lase clientul să decidă? - Dacă dorește Orange să ofere ”cadouri”, de ce nu lasă clientul să facă alegerea? E ca Internetul nelimitat oferit celor care-l au deja.... sau ca la aniversările copilăriei când îmi doream tehnologie și primeam haine și rechizite. - De ce ești rigid, dragă Orange? Știu că poți să îți ”adaptezi” cadourile, dar lasă clientul să decidă. Chiar dacă unii ”e” de la ”țară”, asta nu înseamnă că este neumblat la școală. - De ce vrei să decizi peste tot și nu ai un sistem care să permită ca ”răspunderea” alegerii făcute să aparțină clientului? Ai scăpa de acuzații, probleme sau alte situații în care ceea ce promiți și garantezi.... nu se realizează. .....mai gândește-te, știu că poți!!!!! Clienții ”e” oameni, se ”mișcă” mai încet, nu ”e” servere sau alte unități de procesare rapidă, multi-tasking.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Și pentru că ”problema” este una .... ”de durată nedefinită”, și, așa cum menționam anterior ”deloc singulară”, vedeți acest topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2548229-cadouri-bonusuri-inutile-orange @Florin: Atunci, ca și acum rămân la aceiași părere: ”Sunt perfect de-acord cu tine / De glume Orange se cam ține / Că și eu primesc de ani de zile / Doar bonusuri grămadă, inutile. // Despre tratament nici nu povestesc / Că nu-i nici pe departe așa cum e firesc / Dar nu-i interesează de ce problemă am / Pentru că lor le pasă doar dacă îi reclam. // Vei observa că Orange mai mult de-atât nu poate / Oricât cu dânși ai vrea tu a te socoate / Ei doar ambalajul la abonat îl schimbă / Iar ulterior la alt client trec și te plimbă.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
12 zile au trecut / Și nimic nu s-a făcut / 12 zile am așteptat / Și nimic nu s-a-ntâmplat. // Multe zile or mai trece / Până ceva s-a petrece / Toți sunt încă adormiți / De la vin chiar amețiți. // Dar acum nu mai contează / Că bonusul nu mai tentează / Am trecut doar în revistă / A Orange onoare dacă mai rezistă.

Tina
Cunoscător certificat
Nu vreau sa par cârcotașa, nici mie nu mi-ar conveni sa primesc un cadou care nu îmi folosește. Dar pana la urma de ce are Orange datoria sa ne dea bonusuri de zilele noastre!? Pana la urma e un furnizor. Dacă vrea da, dacă nu vrea, nu da. Nu exista vreo obligație in acest sens. La fel cum nu am auzit de alți furnizori, gen Enel, Digi, Distrigaz, ApaNova etc sa dea ceva...

FaraUnID
Campion certificat
„Mai durează tati? Dureaaază… tati" https://www.youtube.com/watch?v=97HFn9kqKWE Au fost sarbatorile de 1 Mai si Pastele Ortodox. Majoritatea abia acum incep sa se adune de pe sub mese pentru a fi blockstarturi pentru Izvorul Tamaduirii care se leaga cu un week-end. In concluzie: rabdare tati, ca dureaaază…