Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 183289 Vizualizări
  • 74 răspunsuri
  • 81 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 10596 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 10024 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

Soluționat! Cartela primita la achizitie telefon nu se conecteaza la retea

Acum 2 zile am primit o cartela PrePay, de la achizitia unui telefon reconditionat, insa cand o introduc in telefon apare "SIM not provisioned" si la retea apare "Emergency calls only". Am mai activat astfel de cartele in trecut insa niciodata n-am p...

FenixG20 de către Începător
  • 1296 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Aplicatie personalizata

Buna ziua. Numai stiu exact cum faceam. Dar era posibil sa imi fac optiune personalizata. Erau 2 cercuri si iti activai exact ce te interesa mai mult. Giga minute etc

Mona86_ de către Începător
  • 521 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Orange lansează Djia, asistentul virtual call center care oferă clienților suport vocal în limba română

Începând de astăzi, Orange România oferă clienților o experiență semnificativ îmbunătățită în call center cu ajutorul Djia, noul asistent virtual capabil să ofere suport vocal în limba română clienților Orange. Prin intermediul acestuia, clienții vor...

tomaciprian de către Cunoscător
  • 1639 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 7 aprecieri

[Rezolvat] Eroare achizitii accesorii magazin online!..

Salut!Ma uit de ceva timp dupa o pereche de casti fara fir.. nu-mi sunt neaparat urgente, dar, uneori mi-ar placea sa nu mai incep sa caut prin geanta sau sa ma plimb cu telefonul in mana peste tot si, nah, privitul e gratis.. Asa arata pagina cu ac...

Jay de către Campion certificat
  • 3521 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Soluționat! Notificari prin mesaj - credit insuficient

Buna seara. Am primit circa 20 - 25 de notificari (mesaje) de la Orange cu privire la faptul ca nu am suficient credit pentru a efectua operatiuni. Specific faptul ca detin o optiune activa si nu am incercat, in acest timp, sa sun, sa dau vreun mesaj...

Daniel12345 de către Începător
  • 2263 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri