Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaA de către Community Manager
  • 268543 Vizualizări
  • 80 răspunsuri
  • 82 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 20063 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 15488 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

Soluționat! Numarul de telefon 300 este gratuit?

Buna ziua,Vreau sa iau legatura cu un operator.Voiam sa va intreb, este numarul de telefon 300 gratuit? Deoarece atunci cand sun si vreau sa iau legatura cu un operator spune ca serviciul este taxabil, cand pe factura scrie ca este gratuit?Multumesc!

Dada1997 de către Începător
  • 1815 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Serviciul de Mesagerie Vocală va fi migrat către un nou furnizor

Începând cu data de 31 mai 2022, serviciul de Mesagerie Vocală va fi migrat către un nou furnizor. Astfel, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale vor fi transferați către o nouă platformă.    Pentru a primi în continuare mesaje vocale și no...

MihaelaA de către Community Manager
  • 4329 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Soluționat! Adauga card nou nu functioneaza in Administrarea cardurilor

In MyOrange, acces din browser web, in Setari cont, cardurile mele, portofel de carduri, Adauga card nou nu functioneaza in Administrarea cardurilor. Apare o fereastra alba din care tot ce poti sa faci este sa o inchizi.

Shai de către Începător
  • 4762 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 5 aprecieri