Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 189777 Vizualizări
  • 78 răspunsuri
  • 81 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 11267 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 10519 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

aplicații control parental Andoid - i.O.S.

Până de curând, atât eu cât și copii aveam telefoane cu Android și foloseam pentru control parental aplicația Family Link.Acum una dintre fetițe are un telefon Apple, iar eu am rămas pe un telefon cu Android și nu mai pot utiliza Family Link.Cunoaste...

svetalex de către Maestru
  • 982 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Cum reusesti sa vorbesti cu o pers. la Serv. Clienti 300?

Deci pe bune oameni buni, vin in fata voastra foarte fustrat legat de serv. clienti apelabil la nr 300. Are mama o problema cu o factura despre o incarcare prepay efectuata de mine, eu fiind fiul care se ocupa de contul online. Ea nu e cea mai techy ...

Viorel85 de către Junior entuziast
  • 1719 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Ce este My Orange ?

Daca My Orange este un "portal" / cont online pentru a reincarca cartela prepay si/sau cartela abonament plus alte "administrari", cum pot incarca acest cont/portal cu bani caci tot caut de vreo ora si nu gasesc "usa" ?Este My Orange DOAR pentru prep...

Disabled de către Începător
  • 702 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

telefonul este 'ocupat' fara motiv

De ceva vreme cand sunt apelat cel care ma apeleaza primeste mesajul de 'ocupat' fara ca eu sa fiu angajat in vreo convorbire. Care este explicatia?

vasca de către Junior
  • 13659 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Probleme cod puk

Intamplator am introdus greșit codul pin. Am codul puk. L-am introdus, tot ok. Am ales noul cod pin, am introdus de 2 ori (noul pin si confirmare pin). Si iar ma redirectioneaza catre codul puk, ca si cum l-am introdus gresit. Mai am 4 încercări si i...

Dumi_didur de către Junior
  • 2718 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Re-primesc SMS-uri cu coduri de autentificare tranzactii bancare la mult timp dupa ce am efectuat acele tranzactii

In prezent ma aflu in UK. Pe 12.07 si 13.07 am efectuat prin internet 3 operatii bancare folosind un cont Wise. Operatiile au implicat primirea unor coduri prin SMS. Dupa finalizare, am sters respectivele SMSuri.Azi am primit din nou SMS-urile, din ...

mrsalexander de către Explorator
  • 7345 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri