Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaA de către Community Manager
  • 253491 Vizualizări
  • 80 răspunsuri
  • 82 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 18966 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 14817 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

Soluționat! Întârziere plata abonament

Buna seara, aveți idee în cât timp se activează abonamentul Orange după ce sa plătit factura restanta?

001 de către Începător
  • 1315 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Erori la înregistrare online nanoSIM

Înțeleg că am am un SIM vechi (9-10 ani), a cărui serie e compusă din 13 cifre, în timp ce acum se folosesc seriile de 12 cifre. Mi-am luat telefon nou cu nanoSIM și vreau să activez noul nano-SIM, pe care l-am primit imediat gratuit de la Orange. Da...

Vasile1975 de către Junior
  • 3550 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Dezactivare cod PIN

Am o cartelă PrePlay într-un telefon care este folosit de fetița de 5 ani,a scris greșit codul PIN și pe urmă a trebuit să apelez la Orange pentru a primi codul PUK,eu aș vrea să elimin codurile de tot să nu mai am probleme pe viitor cu astfel de pro...

nelsan72 de către Începător
  • 35225 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Cum pot sa accesez deezer?

Cum pot sa accesez deezer? Nu merge cu nr de telefon ( apare ca nu e available deezer in tara mea) si nu exista optiunea acceseaza fiind client orange cum arata pe site. Multumesc

Somebluestuff de către Junior
  • 7602 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Folosire număr PERSONAL de telefon la înscriere/ autentificare

De ce și unde scrie că cineva ar fi obligat să-și folosească numărul PERSONAL de telefon la înscriere/autentificare in alte locuri decât ( in cazul de față Orange). Nu este specificat in nici o lege a țării Cerință obligatorie de a te folosi de un n...

Bumbi de către Explorator
  • 1921 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! numarul de la relatii cu clientii apelabil din alta retea

Buna ziua , doresc sa aflu daca exista vreun numar gratuit pentru asistenta , deoarece stiu ca aveam acest numar , am sunat de pe un numar de vodafone fara credit si aveam acces la departamentul de ofertare si incarcare cartela sim . Ma puteti ajuta ...

de către Neaplicabil
  • 76747 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 7 aprecieri

SMS spam "ING"

Dragi colegi, am primit un SMS în această seara, marcat de setările telefonului ca fiind spam. Și pe bună dreptate, eu nu am fost și nici nu sunt client ING. Dar, nu înțeleg cum am ajuns in lista acestor persoane?  

Screenshot_20221010_215101.jpg
teacher_ de către #StarMember
  • 1846 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu primesc SMS cu cod de autentificare

pentru a mă putea autentifica pe anumite platforme este necesar să primesc un sms cu un cod de autentificare. acest mesaj de autentificare eu nu îl primesc. am contactat platformele însă mi s.a spus că problema este de la operatorul meu telefonic . 

AnamariaCRA de către Junior
  • 4280 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 2 aprecieri