la 22-02-2024 03:03 PM - editat ultima oară la 22-02-2024 03:11 PM de DanielaH
astazi m-a sunat un numarul +40(374) 747 212 cred ca este un numar fix, dar nu stiu cine m-a sunat, daca aveti idee daca e numar de contact sau ceva, cand dau sa il sun linie ocupata de 2 ore.
la 01-03-2024 04:36 PM
Salut din nou!
Ne cerem scuze pentru răspunsul anterior și vă mulțumim pentru înțelegere.
Numărul este de la Orange și aparține unui departament de achiziții/ ofertare. Este folosit de către un "dialer", împreună cu alte numere de aceeași formă (03747472xx).
la 22-02-2024 06:41 PM
@Anonim : "Ofertarea" nu apelează aleator numerele din rețea, cu atât mai mult pe cele PPY, la care nici nu există o evidență cu NUME, CNP, ADRESĂ....La cei deja cu cel puțin un abonament este altceva. Însă la cei cu exclusiv PPY apelarea de către Ofertare se face doar la.... solicitare expresă.
22-02-2024 06:48 PM - editat 22-02-2024 06:57 PM
Eu am si prepay și am fost apelat pentru oferta "aleator".
Cartela prepay avea cont separat fara nici o conexiune cu mine (aparține unui membru familie) .
Eu vorbesc din experiența proprie oferta era de 3 euro dar i-am spus sa refuze pentru că nu am încredere în ofertele telefonice.
la 22-02-2024 07:12 PM
Ai fost apelat pentru că ai abonament și da, ți se poate face și o ofertă de trecere a PPY la PPD. Dar apelul nu a fost dedicat pentru fidelizarea PPY-ului.
22-02-2024 07:18 PM - editat 22-02-2024 07:22 PM
Nu are nici o legătură cu abonamentul.
Eu nu mai comentez, aici nu avem un dialog ci mai degrabă sunt răspunsuri automate.
la 22-02-2024 09:47 PM
Costele, chiar dacă nu vei argumenta, răspunsul următor nu l-am inventat eu. Am întrebat pe cei de la Serviciul clienți "de ce nu sunt ofertat având PPY?". Răspunsul lor a fost: "Nu figurați în baza de date, cei de la ofertare având situația exclusiv a abonaților. Dar, dacă doriți o ofertă de abonament, solicitați una, urmând a fi ulterior contactat pe numărul PPY pentru acea ofertă". Dacă s-a schimbat ceva de vreo 2 ani... nu știu, dar în cazul meu aceasta a fost explicația. Acum în privința ta crezi ce vrei. Nu e nevoie să fi ca Lăpușneanu. Nu am de gând să conving pe nimeni. Noapte liniștită.
22-02-2024 10:08 PM - editat 22-02-2024 10:18 PM
Nu ți-a cerut nimeni sa convingi pe cineva.
Răspunsurile mele au avut la bază informații sigure de la membri familiei.
Clienții prepay sunt sunați pentru a trece la abonament prin prezentarea unor oferte cu un preț mult mai mic decât cel afișat online.
"Suntem de acord să nu fim de acord"
O seară plăcută.
la 01-03-2024 04:36 PM
Salut din nou!
Ne cerem scuze pentru răspunsul anterior și vă mulțumim pentru înțelegere.
Numărul este de la Orange și aparține unui departament de achiziții/ ofertare. Este folosit de către un "dialer", împreună cu alte numere de aceeași formă (03747472xx).
la 01-03-2024 04:54 PM
Deci in concluzie am avut dreptate.
la 01-03-2024 04:57 PM
Da, ai avut dreptate. Scuze încă o dată. Mea culpa 😥.
la 25-03-2024 11:37 AM
Buna Daniela,
Colegii vostri sunt neseriosi. Am apelat saptamana trecuta serviciul orange pentru a transmite o nemultumire respectiv inchiderea abonament si mi s-a spus ca voi fi sunat pentru o discutie. De atunci am primit de doua ori apeluri de la acest numar ca niste beep-uri, fix cat am clipit si s-a oprit. E o tehnica probabil pentru a spune ca nu a raspuns clientul si situatia sa ramana nerezolvata. Ma puteti ajuta cu o verificare ori sa transmiteti va rog sa fie mai seriosi?
Multumesc mult!
25-03-2024 11:45 AM - editat 25-03-2024 11:55 AM
Salut, @CRD! Mulțumim pentru sesizare și detalii. Sigur, le vom transmite colegilor noștri.
la 26-06-2024 01:05 PM
Si pe mine ma suna zilnic. Iar daca răspund, nu se aude nimic. Nu am selectat sa fiu contactata pt marketing sau vânzări. Ce faceți dvs se numește abuz, folosiți datele noastre personale pt scopurile voastre fără ca măcar să cereți permisiune. Orange nu tine cont de GDPR?
Cu toții auzim cel puțin o data pe luna de telefoanele voastre insistente si nesolicitate! Va rog să luați masuri!
la 26-06-2024 01:41 PM
Salut,
De ce crezi că ești sunat din partea Orange având în vedere că nu poți vorbi cu nimeni atunci când răspunzi la telefon.
Nu vad logica unui vânzător de a suna un client fara să transmită nimic.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor