anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Apelare automata Orange 0374744821

mihai_13
Maestru
Va rog mai mult profesionalism !
- De cateva zile sunt apelat de acest numar (apare spam - a mai fost reportat in comunitatea samsung) numarul este 0374744821
- "chestia" se petrece astfel - esti apelat - raspunzi-auzi = bine ai veni la Orange-sau bun venit la Orange (de parca am sunat eu ;))) ) -dupa care auzi cum apeleaza - stai si asculti degeaba (eu mai mult de un minut nu ascult fara rost) - am inchis apelul
- daca doriti sa-mi comunicati ceva (Orange) va astept sa ma sunati si sa-mi raspundeti, sau puteti sa-mi trimiteti mail
p.s - intre orele 14.00 si 17.00 am telefonul fara gsm sta doar pe wifi
1 Soluţie acceptată‚

@mihai_13, iti multumim mult pentru feedback si te asiguram ca l-am transmis mai departe catre colegii care se ocupa de aceste campanii. Am verificat impreuna cu ei situatia si, intr-adevar, ai fost sunat in vederea ofertarii de noi servicii. In mod normal transferul se face instant, nu exista acest timp de asteptare, cum s-a intamplat in cazul tau, dar cateodata exista si situatii foarte punctuale, izolate pe care ne straduim sa le evitam. Ne pare rau pentru inconvenientul aparut si iti multumim inca o data.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator
@mihai_13, ne spui, te rog, care este numărul? Edited - mulțumesc pentru completare, o să întrebăm colegii și revenim

FLo1
#StarMember
@DanielaH: 🙂 Din câte se observă în screenshot, numărul este 0374 744 821. Oricum este ciudată situația, mai ales cu un roboțel care să te țină ”hold on” atât amar de timp, iar rezultatul este nul.

mihai_13
Maestru
cred ca stiu despre ce este vorba - are sa mi se propuna noi servicii - dar nu am nevoie - imi pare rau am net-tv-fix- si cateva abonamente mobile la rds-rcs si nu pot pleca de la ei (de fapt nici nu vreau)

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Salut Mihai! :) Daca nu ai facut-o deja, verifica-ti si preferintele GDPR de pe partea Orange. Tind sa cred ca acolo e problema. Ai mai multe informatii aici: https://www.orange.ro/gdpr/
Client Orange

mihai_13
Maestru
posibil Radu ... tu ai primit acest apel ? am primit si eu mail-ul acesta ...eu vb de apel si cum se desfasoara ... lasa de dorit mult ...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Nu am primit (si, ca si tine, nici nu-mi doresc). :)) Cu toate astea, funny story, la scurt timp dupa ce am trecut pe Orange, si nu avea nimeni numarul nou, cu exceptia celor apropiati, m-a sunat cineva de la o firma de "studii de piata". :) Ceea ce pot sa-ti spun e ca dupa ce am modificat preferintele GDPR (prin apel la 335), nu am mai primit niciun astfel de apel nedorit. De ce sunt acele preferinte active by default...nu stiu. Nu cred ca ar trebui sa fie. Dar pot sa-ti spun ca pe mine nu m-a mai deranjat nimeni dupa aia. De aici si recomandarea de a arunca o privire si pe acolo, in caz ca n-ai facut-o deja. S-ar putea sa te ajute. 🙂
Client Orange

@mihai_13, iti multumim mult pentru feedback si te asiguram ca l-am transmis mai departe catre colegii care se ocupa de aceste campanii. Am verificat impreuna cu ei situatia si, intr-adevar, ai fost sunat in vederea ofertarii de noi servicii. In mod normal transferul se face instant, nu exista acest timp de asteptare, cum s-a intamplat in cazul tau, dar cateodata exista si situatii foarte punctuale, izolate pe care ne straduim sa le evitam. Ne pare rau pentru inconvenientul aparut si iti multumim inca o data.

mihai_13
Maestru
Orange Assistant - va multumesc pentru atentie .