la 07-05-2023 09:03 AM
Bună ziua,
Eu sunt fiica abonatei, care ii efectuez plata lunar.
Titulara abonanentului, mama mea, Teodorescu Florica, a fost diagnisticata cu Alzhaimer in dementa de peste 1 an.
Invatata sa raspunda la telefon, o face in continuare, de aceeasi data. Numai ca la dumneaei suna diferite companii ptr aș face reclame produselor lor. Eu, ceilalți membrii ai familiei, medicii si asistenții care o sustinem in acest diagnostic urmam un plan de tratament amplu. Din acest motiv dorim ca aceste companii cu care lua legatura cu dumneaiei sa aiba accesul restrictionat, sa nu o mai poata contacta. M-am nimerit de cateva ori cand operatorii companiei doreau sa i vanda produsele și le am explicat dar ce putem face noi toti ceilalti, cand dumneaei este singura, langa telefon.
Ma puteti ajuta, sa ma sfătuiți care este solutia optima in această speta, va rog frumos?
07-05-2023 09:36 AM - editat 07-05-2023 09:36 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația în care te afli și trebuie să-ți spun că și eu îl am pe tata, cam la fel.
O schimbare de număr cred că ar fi o soluție sau restricționarea apelurilor, dacă apelurile se fac mai mult de la anumite numere. Sigur, dacă telefonul este mobil sau dacă este un fix mai performant.
Tata are telefon mobil ( abonament pe numele meu), la care i-am schimbat numărul și îmi spune că îl sună mereu o doamnă de la Poștă că nu e plătit telefonul. Dar abonamentul este la Orange. Și multe chestii de genul, cam din aceeași gamă.
Altceva, nu prea văd ce se poate face, dar poate vin alte persoane de aici cu alte idei.
Noi suntem simpli abonați, nu angajați Orange, deci nu putem povesti decât din experientele personale sau din ceea ce am auzit.
Baftă!
la 07-05-2023 09:31 AM
Buna ! Cred ca cea mai simpla și buna varianta este sa restrictionați apelurile primite din telefonul doamnei. Exista in telefon o opțiune de a putea fi sunata doar de contactele memorate in agenda telefonului. Dacă activati aceasta opțiune și toate numerele care trebuie sa o sune sunt memorate in agenda , nu o sa o mai deranjeze nimeni fără rost.
De ținut minte , dacă cumva din diverse motive de pe telefonul dumneaei se apelează serviciul de urgentă 112, atunci acesta funcție se va dezactiva (pt eventualitatea in care cei de la Urgente vor trebui sa sune înapoi). Ulterior, trebuie sa o reactivati din telefon.
la 07-05-2023 11:47 AM
Ar trebui ca si 112 sa fie in agenda...
la 07-05-2023 12:15 PM
Nu neaparat, unele telefoane nu îl au. In plus , exista opțiunea de a restricționa toate apelurile , de aceea probabil se anulează implicit orice Setare in momentul in care suni la 112.
07-05-2023 09:36 AM - editat 07-05-2023 09:36 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația în care te afli și trebuie să-ți spun că și eu îl am pe tata, cam la fel.
O schimbare de număr cred că ar fi o soluție sau restricționarea apelurilor, dacă apelurile se fac mai mult de la anumite numere. Sigur, dacă telefonul este mobil sau dacă este un fix mai performant.
Tata are telefon mobil ( abonament pe numele meu), la care i-am schimbat numărul și îmi spune că îl sună mereu o doamnă de la Poștă că nu e plătit telefonul. Dar abonamentul este la Orange. Și multe chestii de genul, cam din aceeași gamă.
Altceva, nu prea văd ce se poate face, dar poate vin alte persoane de aici cu alte idei.
Noi suntem simpli abonați, nu angajați Orange, deci nu putem povesti decât din experientele personale sau din ceea ce am auzit.
Baftă!
la 07-05-2023 01:38 PM
Ceva mai simplu: trecut abonamentul la prepay și nici un operator nu va duce dorul numărului, nici dacă s-ar dori ca numărul să fie apelat. Constatări personale. Succes.
la 07-05-2023 02:02 PM
Solutia este sa schimbi numarul de telefon cu unul care are prefix mai nou si care sa nu fi ajuns in tot felul de baze de date, anunturi etc.
Poti sa faci asta cu Yoxo de exemplu, pentru ca prefixul 0750 e nou alocat pentru clienti si nu sunt inca recirculate majoritarea. Alegi un numar din lista, comanzi cartela si aia e. Poti alege sa gestionezi tu abonamentul si oricum nu se poate face cost suplimentar de pe acesta sau sa-l treci pe PrePay.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor