anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura - nu apare in My Orange

Iulianab
Începător

De doua luni nu îmi apar facturile pe My Orange. E-mail de la Orange primesc cum că s-a emis factura, dar nu o văd în My Orange, nici pe ecranul principal, nici la istoric. Am încercat deja ștergerea cache-ului în setări.

Ce aș putea face să apară factura? 

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai incercat și pe varianta laptop/ desktop ( web)?

Dacă nu ai făcut-o, te sfătuiesc să faci acest lucru.

Dacă te referi exclusiv la aplicație, încearcă să o dezinstalezi/ reinstalezi și vezi ce și cum.

Dacă nu reușești în niciun fel, te sfătuiesc să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

FLo1
#StarMember

@Iulianab: Pe lângă cele menționate de Vio, dacă problema e pe Web / PC / Desktop.... poți schimba browserul. Dacă e în aplicația MyOrange, poți încerca o reconfigurare a contului, prin ștergerea profilului și re-adăugarea contului în aplicație conform pașilor de aici. Succes.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Mie imi suna un pic a problema pe cont…cu atat mai mult cu cat vorbim de servicii OROC. 

Deci, in caz ca nu merge din versiunea de desktop, si nu se rezolva cu reinstalarea aplicatiei, cred ca va trebui sa raportezi problema prin mijloacele de contact de aici

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Iulianab, ai încercat și cu alt browser? Apar facturile sau persistă situația? Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Te așteptăm să revii cu mai multe informații.

Iulianab
Începător

Mutumesc ptr raspunsuri si idei. Pe laptop o sa incerc alt browser. Pe telefon in aplicatie am reusit prin setari factura sa dau de o soluti pentru a vizualiza factura.