anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost prea mare la Abonament Internet fix lent de tip vechi DSL+TV Premium+Voce ZERO?!

GenyandFany1
Începător

Buna ziua, comunitate Orange!

Avem o mare nelamurire si nemultumire. In prezent detinem urmatorul pachet de servicii Orange Communications: Internet fix prin fire de cupru (DSL), cu viteza mica + un pachet de servicii televiziune prin satelit TV Premium + Voce ZERO fara nici un fel de minute inclus (de tipul "Pay As You Go"). Pe luna platim aprox. 67 RON la factura Orange Comms - asta fara a folosi deloc telefonul fix (nu dam apeluri, doar primim pe acela).

De ce alti abonati care au Internet cu fibra (de mare viteza) + un pachet servicii TV oarecare/ de cost mediu + Voce CU MINUTE INCLUSE platesc mult mai putin pe luna decat cineva cu tipul nostru de pachete??!!

NU este vina noastra ca Orange se misca foarte greu cu modernizarea infrastructurii si ca la adresa noastra inca nu exista disponibil Internet prin fibra! NU este obligatia clientului sa plateasca pentru ineficienta unui sistem sau a unui furnizor de servicii!

Cand am incheiat noul contract in Ianuarie 2023, ni s-a spus: "sigur in cateva luni veti avea Internet prin fibra in orasul Dvs., pentru ca ne extindem reteaua." Evident ca asta nu s-a intamplat. Suntem in iulie 2024 si nu e nici un Internet prin fibra aici.

DE CE Orange nu pune la dispozitia clientilor o harta/ informatie clara cu situatia modernizarii infrastructurii de Internet prin fibra pe tara, pe judete etc., cu timpii de executie a lucrarilor de extindere a retelei? Unde sunt transparenta si raspunderea datorate clientilor sai? De ce statututul extinderii retelei de Internet prin fibra a Orange Comms este tinut "ascuns"?

Mai mult, incepand din Aprilie anul acesta, costul la Internet fix DSL pe factura apare TRIPLAT! DE CE?!?

Englezii au o vorba: "to add insult to injury". Da, dupa ce ca avem internet lent DSL cu fire de cupru, mai si platim mai mult decat cei cu internet prin fibra! Vi se pare normal?? De ce nu ni se face o oferta cost REDUS pentru un astfel de Internet cu viteza scazuta

Contractul nostru de Orange Comms expira in Ianuarie 2025, dar intentionam sa il denuntam si reziliem inainte de termen pentru ca NU suntem deloc satisfacuti de calitatea serviciilor, de greutatea comunicarii, de lipsa de transparenta si claritate, si umflarea nejustificata a preturilor, in special la clientii ca noi, in zona carora nu s-a facut nici o modernizare de infrastructura!

Si nu, nu dorim sa platim nici un fel de penalitati pentru rezilierea contractului cu 5 luni inainte de termen, pentru ca noi consideram ca Orange nu isi onoreaza clientii.

Pareri, sugestii, comentarii? Multumesc anticipat!

10 Răspunsuri 10

MCostel
Cunoscător

Salut,

Având în vedere că contractul expira in 5 luni nu vad rostul rezilierii (posibile penalități).

Din punctul meu de vedere aștepți cele 5 luni iar daca Orange nu ajunge cu fibra in zona poți renunța liniștit.

Important ar fi sa ai alternative in zona.

Multumesc pentru raspunsul prompt, Costel! Avem alternative in zona, Digi fiind una dintre ele. Deja au pus de ceva mai mult timp Internet prin fibra in orasul nostru. 

Daca nu renuntam la contract inainte de termen, aceste 5 luni vor fi foarte lungi si frustrante, intrucat unul dintre noi lucreaza de acasa iar viteza internetului este slaba si are un impact direct negativ asupra muncii zilnice...

Trebuie văzut ce penalități vor cere să nu fie mai mari ca costul celor 5 luni rămase.

Asa este, are sens. Vom vedea cat ar fi penalitatile, desi ar trebui sa fim exceptati din cauza costurilor nerezonabile pe care le platim in raport cu ceea ce ni se ofera.

Sa speram că veștile vor fi bune!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți depune cerere de reziliere, explicând și despre acea promisiune și despre faptul că prețul este prea mare pentru ceea ce se oferă, că ai și alternative, etc și probabil  te vor  contacta , iar atunci le explici detaliat și verbal.

Îți vor spune și condițiile de reziliere, dacă dorești să o faci!

Cererea o poți depune din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

 

Baftă!

Multumesc, Viorel! Asa vom face. Apreciem sugestia!

Cu plăcere!

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@GenyandFany1: Bun venit în Comunitate. Cu 6luni înainte de expirarea perioadei minime contractuale  obligatorie poți solicita o RE-ofertare. Astfel poți afla /avea o perspectivă actuală a noii oferte ca abonat Orange România, obținând chiar o reducere la abonamentul actual, în funcție de contextul local și opțiunile necesare ție. Dacă nu vei obține ceva ok, important este că ai alternative.  Succes și te așteptăm cu vești noi.

Mulțumim frumos, Flo, este bine de știut că ne calificăm pentru a cere o re-ofertare!