anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sfaturi pentru situații urgente Orange (Orange Romania Communications)

DanielaH
Moderator

Salut!

Ne-am gândit să listăm mai jos câteva din situațiile mai urgente cu care se pot confrunta clienții Orange (Orange Romania Communications) și care este cea mai rapida și comodă modalitate de a le rezolva.

Dacă sunteți clienți Orange Romania Communications și considerați că ar mai fi și alte idei de adăugat, vă invităm s-o faceți în secțiunea de comentarii. Mulțumim.

 

1. Restricționarea apelurilor în cazul unui telefon pierdut sau furat

Restricționarea apelurilor se poate face din contul My Orange Fix, secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Restricționare apeluri" unde se alege opțiunea "Restricționează".

În cazul recuperării telefonului, pentru anularea restricționării se accesează aceeași secțiune, iar în locul opțiunii"Restricționează" se va selecta opțiunea de "Reactivare a numărului".

Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor nu implică rezilierea contractului de abonament, factura Orange Romania Communications se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendării.

Aici găsiți mai multe detalii.

 

2. Aflarea codului PUK

Aflarea codului PUK se poate face tot din contul My Orange Fix , secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Cod PUK". Se alege numărul de telefon și apoi se apasă pe butonul "Cod PUK".

Această secțiune este afișată doar pentru serviciile de voce mobilă Orange Romania Communications.

 

3. Aflarea codului de facturare

Codul de facturare se găsește pe orice factură ce poate fi vizualizată în contul My Orange Fix (începe cu cifra 3 pentru clienții persoane fizice sau 4 pentru clienții persoane juridice) sau în SMS-ul de notificare a emiterii facturii. De asemenea, dacă s-a optat pentru primirea facturii în format electronic, codul se regăsește chiar în email-ul de notificare

Găsiți aici detalii despre cum se poate descărca factura din contul My Orange Fix sau din aplicația My Orange.

 

4. Aflarea consumului de resurse din abonament

Serviciul Info Cost se poate accesa din contul My Orange Fix, secțiunea "Sumar profil", din aplicația My Orange, secțiunea "Consum", prin apel la *100# (sau secvența *151#)  sau la Serviciul Clienți 300 sau prin transmiterea grauită a unui SMS fară text la numărul 1515.

 

5. Amânarea plății unei facturi

Se poate obține o amânare a termenului de plată a facturii cu 5 zile lucrătoare (fără a depăși 30 de zile de la data scadentă) din contul online My Orange Fix, secțiunea "Plată factură" – "Amânare plată" sau din aplicația My Orange, secțiunea "Facturi" – "Amânare plată".

Găsiți aici toate condițiile care trebuie îndeplinite pentru a putea beneficia de o amânare de plată. 

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Foarte util, Daniela! Personal, nu sunt client OROC, asa ca nu ma afecteaza in niciun fel, dar cu siguranta voi folosi acest topic ca referinta in caz ca apar intrebari referitoare la chestiile mentionate aici.

Mersi frumos! 🙂

Client Orange

mihai_13
Maestru

foarte bune "sfaturi" ar trebui sa fie scris pe "frontispiciu"  in Comunitate si adaugat mereu situatii   -  sa fie vizibil pentru toate categoriile de clienti   -  cu toate ca exista Orange help dar  "clientii" nu stiu sa citeasca sectiunea  , macar aici sa se "dumireasca" ca eu personal m am saturat de "forrest gump"