anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare adresa fizica a locului de consum

EV1
Junior

Incerc (de o saptamana!) sa schimb adresa locului de consum pt linia fixa (un telefon de la Orange, cu cartela SIM).

nu reusesc sa dau telefon, imi raspunde Gia, care ma transfera la un meniu cu 3 optiuni: plata, factura, infocost!

nu reusesc sa contactez online (Djingo zice ca ma transfera la operator, si dupa 5 min, ma intreaba de ce nu mai scriu nimic, daca mai vreau sa continui conversatia!!?)

deci, parca este facut special pt ca utilizatorii sa nu poata contacta pe cineva real de la Orange!

spuneti-mi si mie cum trebuie procedat (in afara de a anula conturile, si a schimba compania cu altii mai putini indiferenti)

multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Salut, 
In vederea mutarii serviciilor fixe la o noua adresa este nevoie de initierea unei solicitari la Serviciul Clienti sau intr-un Magazin Orange. Pentru a intra in legatura cu un coleg de la Serviciul Clienti, este nevoie sa suni la numarul 300, gratuit din reteaua noastra. Din orice alta retea nationala, la tarif normal, apeleaza numarul 0374300300. In functie de ramurile accesate, transferul la un coleg este disponibil. Pe site-ul nostru, aici https://www.orange.ro/contact/ sunt oferite mai multe informatii.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Nu am acest tip de serviciu, însă am văzut că inițial trebuie sa inregistrezi zona in care te afli.

Poți încerca să vezi daca se poate schimba similar și acum.

"Pentru a putea folosi telefonul fix trebuie sá înregistrezi zona in care vei folosi acest serviciu prin apel gratuit la 7999 de pe telefonul fix Orange. La finalizarea înregisträrii vei auzi un mesaj de confirmare, dupá care apelul se va întrerupe. Din acel moment vei putea folosi telefonul."

https://www.orange.ro/abonament/voce-fixa/ 

Dacă nu funcționează poți încerca să-i contactezi și prin chatul din aplicația my Orange sau prin versiunea browser a chatului.

De asemenea ai putea merge într-un magazin fizica daca ai posibilitatea.

EV1
Junior

Multumesc mult pt raspunsul rapid!

prima metoda nu functioneaza, pt ca telefonul, odata adus la adresa noua, nu are semnal, deci nu pot forma nr 7999.

In chatul din contul Orange (fix) din browser, Django, nu merge, pt ca nu mai transfera la operator, ci doar zice ca transfera, dupa care face time-out... adica vede ca nu s-a transferat, si te intreaba daca mai vrei sa continui pt ca nu ai mai scris nimic... astept de vreo ora deja... 

in magazin fizic nu merge, pt ca majoritatea nu au access la Orange Communications (servicii fixe) ci doar mobile,  si iti spun sa ii contactezi pe cei de la servicii fixe, la nr 300... unde... acelasi lucru se intampla... deci trebuie sa gasesc un magazin mare, oficial... 

mi se pare absurd de complicat

 

Salut, 
In vederea mutarii serviciilor fixe la o noua adresa este nevoie de initierea unei solicitari la Serviciul Clienti sau intr-un Magazin Orange. Pentru a intra in legatura cu un coleg de la Serviciul Clienti, este nevoie sa suni la numarul 300, gratuit din reteaua noastra. Din orice alta retea nationala, la tarif normal, apeleaza numarul 0374300300. In functie de ramurile accesate, transferul la un coleg este disponibil. Pe site-ul nostru, aici https://www.orange.ro/contact/ sunt oferite mai multe informatii.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din My Orange-Altele - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator nu poți lua legătura cu ei?