la 10-11-2025 04:11 PM
Buna ziua,
Parintii mei au facut anii trecuti un abonament de telefonie fixa, pentru care ar trebui sa aiba gratuitate, datorita legii care ofera anumite gratuitati urmasilor prizonierilor de razboi.
Calvarul a inceput acum vreo 3 luni cand au inceput sa se emita facturi, si parintii mei sunt acum cautati de recuperatori pentru facturile neplatite (care nu ar trebui sa existe, fiind gratuitate la abonament)
Au fost la Orange Shop si nu i-a putut ajuta nimeni, li s-a zis sa rezolve online. Va dati seama cum se descurca 2 pensionari online: deloc.
Mai mult, ei nu stiu nici unde sa sune, nici cum sa procedeze. Eu nu sunt in acelasi oras ca sa pot fi langa ei sa facem demersurile necesare. Va rog mult, ajutati-ma cu detalii legat de procedura de reziliere a contractului. Unde pot ei, 2 pensionari, sa sune, ca sa poata rezilia contractul? (mentionez ca telefonic a fost activat). De ce date este nevoie?
Ei nu au adresa de mail si posibilitate de scanare de documente, dar eventual ii pot ruga sa caute in oras undeva unde se poate face asta, daca e musai sa trimita cereri scrise.
Mi se pare ingrozitor felul in care nu intelege o companie de comunicatii ca varstnicii sunt depasiti de tehnologie si nu se descurca asa usor cu "dati un mail cu copie dupa CI si cerere de reziliere" - astea sunt SF-uri pentru ei.
la 10-11-2025 05:28 PM
Salutare!
De acord, dar cred că îi poți ajuta dumneata!
De exemplu și eu am ajutat- o pe soacra mea pentru o prelungire. Am sunat la 300 și am dat-o pe ea ulterior la telefon, pentru că nu se descurca singură.
la 10-11-2025 05:37 PM
Buna, multumesc mult de raspuns!
Traim in orase diferite, nu am cum sa sun eu si sa ii dau ulterior pe parinti la telefon. O sa ii rog pe ei sa sune la 300, e bine de stiut ca se poate de acolo
10-11-2025 05:41 PM - editat 10-11-2025 05:41 PM
Eu cam greu, pentru că o să răspundă robotul Djia și o să întrebe ce probleme au. Apoi ii pune să se identifice cu codul de abonat sau ceva de genul și trebuie să spună că sunt bătrâni și vor să fie transferați la un operator uman.
Eu mai complicat, dar nu imposibil.
Sper să reușească!
Cu plăcere!
la 10-11-2025 05:43 PM
Ah, ce pont bun, merci mult inca o data!
Spor in toate si saptamana usoara!
la 10-11-2025 06:09 PM
Cu mare drag!
La fel tuturor!
la 25-11-2025 12:00 PM
@RoxD1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 25-11-2025 01:09 PM
Buna Daniela,
L-am rugat pe tata sa sune. Mi-a spus ca de vreo 2 luni a trimis cumva de la o papetarie din oras care ajuta clientii cu trimiterea de mailuri o cerere de reziliere, insa nu au fost contactati. Ii e groaza sa sune din cauza faptului ca e complicat ivr-ul. Mai insist, poate isi face curaj
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor