la 12-07-2025 12:21 PM - editat ultima oară la 14-07-2025 08:39 AM de DanielaH
Salut!
Eu de ce nu am puncte Thank You?
Detin 2 abonamente in contul my.orange.fix. Plus internet/voce fix.
Pe 3 august expira perioada contractuală. Primesc vreo oferta de fidelizare, pentru prelungirea serviciilor menționate?
Fost client Telekom, zeci de ani, pana la preluarea de către Orange.
In contul aplicației, atât pe web cât si pe smartphone (iPhone 13) nu se găsește nici măcar opțiunea de configura un eSim.
Ps: routerul pentru internet fix, este routerul primit de la Telekom acum vreo 20 ani.
la 13-07-2025 10:43 AM
Salut!
Presupun că întrebările legate de eSIM și punctele Thank You au fost mai degrabă retorice, întrucât probabil cunoști deja că, în prezent, clienții OROC nu beneficiază în prezent de aceste servicii sau beneficii (Puncte Thank You/eSIM)
Din păcate, Orange nu oferă informații clare cu privire la acest proces de integrare a clienților OROC.
Singurul răspuns oficial legat de acest subiect pe care l-am identificat până acum se regăsește în linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/noutati
Referitor la primirea unei oferte de fidelizare, ar trebui să-i contactezi personal și să soliciți o oferta.
Este important de știut că, odată cu expirarea perioadei minime contractuale, eventualele reduceri de care ai beneficiat pot înceta, ceea ce înseamnă că este posibil să plătești o sumă mai mare pentru servicii avute decât în perioada contractuală.
la 12-07-2025 12:32 PM
Salutare!
Din păcate, clienții fostului T, încă nu primesc puncte thank You până la finalizarea totală a tranzacției. Să sperăm că acest proces de fuziune se va încheia definitiv cât mai repede și toți clienții vor avea aceleași drepturi.
Mai sunt și alte lucruri de care încă nu beneficiază clienții fostului T preluați de Orange.
Îmi pare rău!
la 12-07-2025 12:42 PM
Mulțumesc, pentru răspuns. Client de mana a doua, cum s-ar zice.
Mai aștept ceva păreri, pana pe 3.08 - când se încheie clauza contractuală si apoi vad ce decid. Nu aveam nici un chef de făcut portari, in timpul verii sau lucrări prin apartament. 😞
la 12-07-2025 12:44 PM
edit: "Totuși, într-un comunicat de presă de la finele anului trecut, Orange România precizează că finalizarea tranzacției este așteptată în prima jumătate a anului 2024."
12-07-2025 12:49 PM - editat 12-07-2025 12:50 PM
Din păcate, nu s-a finalizat practic, ci doar teoretic. Adică mai sunt lucruri de integrat, nu mă pricep.
Mai este un topic de zilele trecute legat de esim, cu aceeași poveste aici .
Mă gândesc că nu va mai dura mult!
la 13-07-2025 10:43 AM
Salut!
Presupun că întrebările legate de eSIM și punctele Thank You au fost mai degrabă retorice, întrucât probabil cunoști deja că, în prezent, clienții OROC nu beneficiază în prezent de aceste servicii sau beneficii (Puncte Thank You/eSIM)
Din păcate, Orange nu oferă informații clare cu privire la acest proces de integrare a clienților OROC.
Singurul răspuns oficial legat de acest subiect pe care l-am identificat până acum se regăsește în linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/noutati
Referitor la primirea unei oferte de fidelizare, ar trebui să-i contactezi personal și să soliciți o oferta.
Este important de știut că, odată cu expirarea perioadei minime contractuale, eventualele reduceri de care ai beneficiat pot înceta, ceea ce înseamnă că este posibil să plătești o sumă mai mare pentru servicii avute decât în perioada contractuală.
la 13-07-2025 01:00 PM
Salut!
Mulțumesc, pentru răspuns si pentru timpul alocat!
Despre faptul cǎ cei care sunt clienți OROC nu beneficiază de serviciul eSIM, nu știam. Am citit într-o zi ca se poate activa din aplicația de pe telefon (pe care scrie My Orange!) și când am aprofundat (pro/contra subiectul eSIM), am descoperit ca nu existǎ acea opțiune in setări. Despre puncte, doar bănuiam.
Migrația, pe rând, in sistemele Orange .. e ca anunțul cu 5G si Fibra 1000 sau mai mult: existǎ dar la Piatra Neamț, "in curând pe ecrane".
"Referitor la primirea unei oferte de fidelizare, ar trebui să-i contactezi personal și să soliciți o oferta". - Voi încerca să-i contactez dar deja pare o munca de Sisif.
Mulțumesc încă odată, in mod special, pentru aceasta informație:
Este important de știut că, odată cu expirarea perioadei minime contractuale, eventualele reduceri de care ai beneficiat pot înceta, ceea ce înseamnă că este posibil să plătești o sumă mai mare pentru servicii avute decât în perioada contractuală.
la 13-07-2025 01:22 PM
Ideal ar fi să te ocupi de prelungirea contractului cu 1,5 - 3 luni înainte de data expirării, astfel încât, dacă ofertele primite nu sunt satisfăcătoare, să ai suficient timp pentru a analiza alternativele oferite de concurență. De exemplu, în cazul în care dorești rezilierea contractului, este necesar să depui o cerere cu cel puțin 30 de zile înainte de data efectivă a încetării.
Legat de trecerea de la OROC la ORO va trebui să-i contactezi pentru a-ți oferi o soluție (unii useri susțin că au reușit această portare/migrare). Din păcate OROC nu permite rezilierea contractului cu trecerea pe prepay ceea ce reprezintă un alt dezavantaj al clienților OROC.
la 13-07-2025 03:04 PM
Thanks!
Vreo adresa de e-mail, la care sa ii pot contacta? Sau nr de telefon?
Am încercat din aplicație, metoda "contactează" si îmi da eroare: <minim 3 caractere>, <minim 10 caractere>, nici măcar nu salvează textul formulat. Scuze ca îți consum timpul, duminica. 😞
la 13-07-2025 09:01 PM
Dacă nu reușești să iei legătura prin chatul din aplicația My Orange (în cazul în care nu funcționează), sună mâine după ora 9:00 și cere să fii contactat de departamentul de ofertare. Poate ai noroc si ești transferat direct.
la 14-07-2025 08:01 AM
Buna dimineața !
Am reușit ieri sǎ intru in contact, pe chat, cu un consultant Orange. A fost foarte amabil, am expus problema si mi-a spus ca va deschide o cerere in numele meu, după care voi fi contactat, in cel mult 6 zile.
Apoi, la ora 17, am primit acest sms:
"Am inregistrat solicitarea ta de reziliere 10877665995 in 13.07.2025 si urmeaza sa te contactam in cel mult 6 zile. Poti oricand sa verifici stadiul solicitarii tale accesand https://oran.ge/cererea sau direct din aplicatia MyOrange. Cu prietenie, echipa Orange"
Așa e procedura: "cerere de reziliere", după care voi primi oferta de prelungire sau ma trezesc cu alta surprizǎ? Mulțumesc frumos, Mihai!
la 14-07-2025 08:35 AM
Eu as lua legătura cu serviciul clienți telefonic și aș cere să fiu transferat către departamentul de ofertare sau să te ajute cu o oferta de prelungire abonamentelor (fiind în ultimile 3 luni de contract). Posibil să meargă și cu cererea de reziliere, urmând să fii contactat de departamentul de retenție. În cazul meu nu am făcut o cerere de reziliere.
la 14-07-2025 08:41 AM
Mulțumesc!
Încerc după ora 9 si revin cu amănunte, poate vor mai fi si alte persoane in situația descrisă si atunci le va fi mai ușor cu procedurile.
la 17-07-2025 10:22 AM
Salut!
Am rezolvat ieri, am rămas tot pe OROC, probabil se vor integra la un moment dat.
Ca noutate, poate interesează pe cineva: de ieri după amiaza apare semnal 5G in Piatra Neamț. Zona: Casa Cărții. Prima data când am văzut pe telefon 5G.
Bănuiesc ca e in teste, într-o camera rămâne constant dar in celelalte revine pe 4G.
Atașez un SS:
la 17-07-2025 08:48 PM
O noua zi, o noua întrebare:
Cum am scris, am prelungit ieri contractele cu OROC.
In contul fix orange: îmi apare modificarea pentru un nr de telefon si pentru serviciile fixe dar pentru ce-al 2 lea număr de telefon nu îmi apare prelungirea (trecerea la noul contract, stabilit ieri). Asta e procedura sau trebuie sa încerc iar sa iau legătură cu reprezentanții OROC? In discuția telefonica s-a stabilit clar care sunt noile servicii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor