la 02-03-2024 03:08 PM
Bună ziua întrebare ce pot face pentru samsung galaxy fold 5 sa am acces la semnal 5g sau nu mai zic 5g+ cu abonament la OROC locuind în București neavând semnal mai mult de 4+g în tot orașul inclusiv centru. TOATE OPȚIUNILE și în telefon și în sistem activate inclusiv mergând la Samsung service confirmând ca telefonul este funcțional 5g
02-03-2024 03:29 PM - editat 02-03-2024 03:39 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să folosești și un SIM de ORO, care are activ și funcțional 5g. De ce?
Pentru că mai mult ca sigur problema este cea de incompatibilitate între telefon și rețeaua OROC. S-au mai văitat și alti useri care au semnat 5g pe SIM ORO și nu au decât 4g+ pe OROC, pe anumite modele. Ce poți să faci? Să încerci portarea la ORO pe motiv că ăia nu pot să-ți ofere acces la 5g sau să aștepți până la integrarea definitivă a OROC în ORO, proces ce se va finaliza până la vară, conform anunțurilor oficiale. Asta dacă le-ai fă ut sesizări și nu au ce să-ți facă!
5g+ nu există în sensul că îl vei vedea pe pe telefon, ci ca și viteze mai mari. Adică la 5g ai viteze teoretice de până la 500bps, iar la 5g+, până la 1500 Mbps.
Ai un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-voce/rezolvat-lipsa-semnal-5g-oroc-s23-ultra/m-p/111891/...
Baftă!
la 02-03-2024 03:44 PM
Mulțumesc pt răspuns problema e ca cei de la oroc îmi va cere taxe de reziliere ca si cum as încheia contractul.vorbind la callcenter.mi au spus ca mi vor trimite alt sim ca sar putea sa fie din sim spunând de asemenea ca ei folosesc aceeași retea ca cei de la oro.telefonul cei de la servisul samsung au făcut proba cu alt sim orange și mi au arata poza ca merge 5g la iconițe.acum nu știu dacă era oro sau oroc dar cred ca oro.nu am decât sa aștept sa se facă fuziunea și sa vad ce va mai fi .dacă nu reușesc după doi ani reziliez ca pare cam teapa .una spun pe site și alta primești. Dacă nici pe ultimul model de samsung nu am 5g ce sa mai zic.multumesc
la 02-03-2024 04:19 PM
Atunci aștepți până la fuziune, cum ți-am spus. Nu știu alte variante, din păcate!
la 02-03-2024 04:22 PM
Mulțumesc aștept pana la marea fuziune sa vedem ce va fi normal trebuia sa anunțe ca pe anumite telefoane nu merge 5g Mulțumesc
02-03-2024 04:10 PM - editat 02-03-2024 04:11 PM
Problema este din telefon, deoarece Samsung încă nu au implementat, prin update de soft, setările 5G ale rețelei OROC. Rămâne speranța, ca din vară odată cu finalizarea fuziunii, oroc să beneficieze integral de setările si serviciile ORO.
la 02-03-2024 04:19 PM
Mulțumesc chestia e ca nici pe ultimul model de samsung ultra 24 nu merge dar pe note 10 plus 5g merge acu puteau sa anunțe ca oroc pe anumite telefone nu funcționează mai mult de 4g sa vedem când va fi marea u nimicire normal ar trebui companiile între ele sa colaboreze
la 02-03-2024 04:43 PM
Posibil ca activarea licenței 5G pe terminale, pe diferiți operatori să fie pe bani, acu nu știu dacă îl costă pe producătorul telefonului sau operatorul beneficiar. Din ce am auzit, nici pe Telekom nu ar merge 5G pe noile terminale samsung.
la 02-03-2024 04:52 PM
Aștept marea unificare și vedem ce va fi .Normal cei de la Orange sa informeze compania samsung ca telefoane de ultima generație nu merge 5g .pentru posesori abonament la oroc mulțumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor