la 20-06-2024 06:29 PM
Buna ziua,
Va rog sa imi furnizati link-ul unde pot urmari stadiul reclamatiei mele. Cel trimis pe email odata cu raspunsul la reclamatie nu functioneaza. Multumesc.
20-06-2024 06:33 PM - editat 20-06-2024 06:35 PM
Daca este vorba despre o sesizare o astfel de pagina nu exista.
"Cum gestionăm reclamația ta și când primești un răspuns?
Mai multe detalii despre termenele maxime de soluționare poti găsi aici"
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie-18128
la 21-06-2024 08:00 AM
Multumesc pentru raspuns. Intr-adevar, sesizarea mea a primit un numar de inregistrare si odata cu el, mesajul continea si urmatoarele: "
Termenul de solutionare a unei reclamatii este de pana la 30 de zile calendaristice. Poti urmari stadiul sesizarii in My Orange http://oran.ge/reclamatia .Cu prietenie, Echipa Orange Romania Communications!" (am copiat din mesaj exact).
Evident, acest link nu functioneaza, despre el intrebam.
Multumesc din nou pentru raspuns.
la 20-06-2024 07:29 PM
Salutare!
La orice sesizare scrisă/ verbală, ar trebui să primești un email/SMS cu numărul sesizării și cu perioada în care va fi soluționată.
În consecință, dacă ai primit un SMS/ email in acest sens, așteaptă să te contacteze telefonic sau prin email/ poștă cu un răspuns la ceea ce ai sesizat.
Nu știu nimic despre un link sau altceva în afară de ceea ce ți-am spus. Și numai săptămâna trecută am avut două sesizări!
Baftă!
la 21-06-2024 08:01 AM
Multumesc mult pentru raspuns. Intr-adevar, mai este o zi pina se aduna cele 30 de zile in care sa primesc raspuns pe SMS/email. Toate cele bune!
la 21-06-2024 08:11 AM
Buna,
Eu sunt de părere că ar fi mult mai bine daca ai suna și ai cere informații despre starea reclamației.
Lucrurile se mișcă mai repede când clientul este mai activ.🙂
la 21-06-2024 08:45 AM
Da, asa e, teoretic. Am sunat ieri si dupa ce am asteptat 23 de minute ascultind o muzica repetitiva am fost nevoita sa inchid. Nu am atit de mult timp la dispozitie...
la 21-06-2024 08:20 AM
Poți pune o întrebare pe Chat Djingo sau din aplicația My Orange in ce stadiu este rezolvarea sesizării cu numărul...
la 21-06-2024 01:39 PM
@ana37, ce se întâmplă când accesezi acest link?
Ne poți da, te rog, numărul de sesizare și codul de abonat? Vom ruga și noi colegii să ne ofere un status. Mulțumim.
la 25-06-2024 02:30 PM
@ana37, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor