anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

pagina urmarire reclamatii

ana37
Junior

Buna ziua,

Va rog sa imi furnizati link-ul unde pot urmari stadiul reclamatiei mele. Cel trimis pe email odata cu raspunsul la reclamatie nu functioneaza. Multumesc.

9 Răspunsuri 9

Anonim
Neaplicabil

Daca este vorba despre o sesizare o astfel de pagina nu exista.

"Cum gestionăm reclamația ta și când primești un răspuns?

  • Primul pas este să ne transmiți sesizarea, fie verbal, fie în scris. alegând modalitatea preferată de contact.
  • Sesizarea ta va primi un număr de înregistrare și va ajunge în atenția unui departament specializat
  • Vei primi un mesaj cu timpul estimativ necesar pentru analiză și pentru transmiterea unui răspuns
  • Dacă avem nevoie de informații suplimentare, te vom contacta.
  • În cazul în care sesizarea ta este de o complexitate mai mare și necesită un termen de rezolvare extins, te vom anunța printr-un sms care este stadiul sesizării.
  • Poți afla stadiul sesizării tale și sunând la 300. Vei putea asculta un mesaj înregistrat care se referă la cazul tău sau vei putea discuta cu un reprezentant Orange.
  • Răspunsul nostru la reclamație va ajunge la tine fie verbal printr-un apel telefonic, fie în scris, prin e-mail, sms sau poștă.

Mai multe detalii despre termenele maxime de soluționare poti găsi aici"

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie-18128 

Multumesc pentru raspuns. Intr-adevar, sesizarea mea a primit un numar de inregistrare si odata cu el, mesajul continea si urmatoarele: "

Termenul de solutionare a unei reclamatii este de pana la 30 de zile calendaristice. Poti urmari stadiul sesizarii in My Orange http://oran.ge/reclamatia .Cu prietenie, Echipa Orange Romania Communications!" (am copiat din mesaj exact).

Evident, acest link nu functioneaza, despre el intrebam.

Multumesc din nou pentru raspuns.

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

La orice sesizare scrisă/ verbală, ar trebui să primești un  email/SMS cu numărul sesizării și cu perioada în care va fi soluționată.

În consecință, dacă ai primit un SMS/ email in acest sens, așteaptă să te contacteze telefonic sau prin email/ poștă cu un răspuns la ceea ce ai sesizat.

Nu știu nimic despre un link sau altceva în afară de ceea ce ți-am spus. Și numai săptămâna trecută am avut două sesizări!

Baftă!

Multumesc mult pentru raspuns. Intr-adevar, mai este o zi pina se aduna cele 30 de zile in care sa primesc raspuns pe SMS/email. Toate cele bune!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Eu sunt de părere că ar fi mult mai bine daca ai suna și ai cere informații despre starea reclamației.

Lucrurile se mișcă mai repede când clientul este mai activ.🙂

 

Da, asa e, teoretic. Am sunat ieri si dupa ce am asteptat 23 de minute ascultind o muzica repetitiva am fost nevoita sa inchid. Nu am atit de mult timp la dispozitie...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poți pune o întrebare pe Chat Djingo sau din aplicația My Orange in ce stadiu este rezolvarea sesizării cu numărul...

DanielaH
Moderator

@ana37, ce se întâmplă când accesezi acest link?

Ne poți da, te rog, numărul de sesizare și codul de abonat? Vom ruga și noi colegii să ne ofere un status. Mulțumim.

DanielaH
Moderator

@ana37, s-a rezolvat situația?