la 03-04-2024 07:41 PM
Buna seara! Azi am fost sunat de la nr. 0212255930 de catre ,,un operator Orange" sa ma anunte ca urmeaza sa se inchida platforma IPTV si se va trece ca pe vremea ceausista la varianta cablului coaxial batut in cuie pe pereti si trecut prin tocul usilor! Sigur ca nu mi-am dat acceptul si convorbirea s-a incheiat in coada de peste urmand sa fie recontactat peste 2 zile! A mai primit cineva asemenea instiintare? Multumesc!
la 16-04-2024 12:36 PM
Buna,
In urma primirii solicitarii tale, ne-am interesat la colegii nostri. Intr-adevar, daca se desfiinteaza serviciile furnizate prin cupru din zona respectiva, atunci se desfiinteaza si IPTV-ul.
Ca solutie, se poate face migrarea pe fibra daca in locatie exista resurse. Acest lucru inseamna ca se va schimba solutia tehnica de furnizare a serviciului TV de la cabluri UTP la cabluri analogice. In continuare, legatura catre televizoare se va face de la router, dar prin intermediul altor tipuri de cabluri. Daca aceasta solutie este refuzata de client, atunci va ramane cu serviciile actuale pana la desfiintarea IPTV.
la 04-04-2024 09:00 AM
Procesul de eficientizare a pachetelor de servicii este într-o continuă schimbare. Dacă serviciile IPTV nu au avut o cerere prea mare (cred), există posibilitatea orientării exclusive a serviciilor TV prin FO sau DTH, motiv pentru închiderea platformei IPTV. Dacă vei considera că ai o alternativă mai bună, indiferent de furnizorul serviciilor, îți recomand să o încerci. Succes.
la 04-04-2024 10:44 AM
Se pare ca este o discutie mai veche, de la momentul preluarii Telekom Comunications. Cel mai probabil, fuziunea spre un singur Orange va duce la o reorganizare a serviciilor oferite prin noile contracte de redifuzate semnate.
Daca numarul de abonati este mic (sub un anumit procent) si nu mai renteaza, serviciul respectiv va fi tras pe dreapta (a se vedea abonamentele Felxibil).
la 06-04-2024 05:29 AM
Salutare! Orice serviciu oferit de companie care nu aduce profit la un moment dat se va închide. Posibil, ca IPTV să fie pe pierdere și s-a decis, la nivel de acționariat, desființarea acestuia. Nu ai ce să faci în situația curentă, decât să accepti o altă ofertă similară pe fibră sau satelit.
la 16-04-2024 12:36 PM
Buna,
In urma primirii solicitarii tale, ne-am interesat la colegii nostri. Intr-adevar, daca se desfiinteaza serviciile furnizate prin cupru din zona respectiva, atunci se desfiinteaza si IPTV-ul.
Ca solutie, se poate face migrarea pe fibra daca in locatie exista resurse. Acest lucru inseamna ca se va schimba solutia tehnica de furnizare a serviciului TV de la cabluri UTP la cabluri analogice. In continuare, legatura catre televizoare se va face de la router, dar prin intermediul altor tipuri de cabluri. Daca aceasta solutie este refuzata de client, atunci va ramane cu serviciile actuale pana la desfiintarea IPTV.
la 15-09-2024 10:04 PM
Au sunat si mie. Clar am refusat sa renunt la iptv. Defapt nici mai am cabluri coaxiali. Am tot pe lan si fibra la mine. Caut alt furnizor ip tv. Lasam ca orange sa ramana tehnologic depasita. Alti vor trece in fata. Ip tv este viitorul si la calitate video si la interactivitate!
la 30-04-2025 10:20 AM
Orange Romania e singurul furnizor din tara care mai livrează serviciul de IPTV restul furnizorilor funcționează doar pe cablul analog digital .
la 24-10-2024 05:52 AM
nu va suparati dar eu am router cu fibra si iptv. faptul ca desfintati cupru, nu are ca consecinta inevitabila sa desfintati si iptv cum apare din mesajul dumneavoastra. sa desfintati iptv nu este deloc o problema tehnica dar numai o alegere facuta de la orange, si din pacate o alegere gresita din punctul meu de vazut.
la 25-04-2025 01:07 PM
Bună ziua,
Am internet, tv și voce pe fibra optica și mi s-a transmis ca tv va fi furnizat prin cablu. Dacă nu accept nu voi mai avea tv din 26 mai. Nu înțeleg.
Îmi poate explica cineva, tehnic, ce se întâmplă?
la 25-04-2025 11:07 PM
Salutare!
Sigur ai primit informarea ca semnalul TV va fi prin cablu, și nu prin fibră?
Fibra e cel mai bun standard actual și nu cred ca îl întrerupe cineva.
la 26-04-2025 12:54 AM
cablu coaxial de la router la televizor..... in loc de UTP ip. Acuma, nu stiu daca cu coaxial este tot digital sau analog, sigur cu ip este! coaxial existe din 1948, IPTV din 1995! sa ne dezvoltam 🙂
la 26-04-2025 07:44 AM
IPTV nu prea a avut adepți din cauza prețului și cam e tras pe dreapta. Știu ca acel coaxial e vechi de când lumea, dar ambele semnale vin prin același fir (fibra), dar mentenanța este diferită.
la 26-04-2025 09:47 AM
La mine, e o problema reala faptul ca se reintroduce coaxial-ul. Eu am televizoarele aduse ddin State. Acolo se foloseste NTSC nu PAL SECAM ca in europa.
Imaginea transmisa digital prin sistemul actual, poate face aceasta conversie. Pt ca e didgitala. Coaxialul nu poate face asta.
Ar insemna să-mi cumpăr televizoare noi
la 28-04-2025 10:25 AM
Din pacate, daca aparatura nu este "specifica" semnalului receptionat (similar telefoanelor mobile), furnizorul de servicii nu prea poate fi tras de maneca. Pana acum vreo 15 ani, daca mergeai in State (indiferent de operator), erai informat ca pentru Verizon si Sprint, telefoanele din comercializate in Romania s-ar putea sa nu functioneze sau sa aiba functionalitate limitata (din cauza tehnologiei CDMA folosita in perioada respectiva), plus necesitatea integrarii frecventelor tipice SUA (alte benzi decat cele folosite in Europa). Ceva de genul se intampla si la tine: televizoarele au alt standard decat semnalul receptionat. Poate un service sa te ajute (sa le treaga "in banda").
PS: firul coaxial nu cred ca e problema, ci semnalul transmis prin el. Prin 2015-2016 (nu mai retin exact) incepusem sa receptionez o parte o parte din canalele HD cu macroblocuri ("purici"). A venit o echipa tehnica si mi-a schimbat cablul (vechi de 20 de ani) cu unul mai gros (probabil similar cu diferenta dintre un cablu UTP de categorie 3 cu categorie 4).
la 29-04-2025 12:51 PM
Platesc 60 lei luna fibra + IPTV asa ca nu ma pare scumpa. Si nu vad costuri mai mari incat trece pe net care deja avem.... coaxial are nevoie de mai multe elemente pe traseu... Pret lau facut ei sa prinda clienti si urmator nu au fost in stare sa tina servicii.... Se poate produsul nu este in profit si inca o data vina nu este clientul dar furnizor. Si daca funizor refusa o inovatie in loc de o vechime de tehnologie inca o data este vina furnizorul. A fost singur cu technologie asta care permite video on demand si multe alte, dar nu a fost bun sa il valorizeaza si sa scoata rezultate.... tot este vina furnizorul. DA, NU AVEM CE FACE decat sa asteptam cineva mai destept. Sunt IPTV provider online dar din pacate nu au banda garantata pentru ca deranjeaza.....
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor