la 09-12-2024 03:54 PM - editat ultima oară la 09-12-2024 04:08 PM de DanielaH
Pe tableta nu pot accesa TV Go. Este instalata, se deschide, dar la încercarea dea viziona orice canal, apare : "eroare in transmisia de tip stream (A829). Menționez ca, pe telefon Android, funcționează.
la 11-12-2024 11:35 AM
Uite aici un topic care te poate ajuta.
la 13-12-2024 10:49 AM
Am trimis mail la "aplicatii@orange.com", acum doia zile. Niciun răspuns, pana acum.
la 13-12-2024 11:24 AM
Din câte știu eu, nu mai este valabilă acea adresă. Scrie-le din secțiunea Contact!
la 13-12-2024 11:31 AM
Adresa este recomandata de echipa Orange ce se ocupa de aplicații.
13-12-2024 11:35 AM - editat 13-12-2024 11:36 AM
A fost, am rezolvat și eu de multe ori în trecut, dar din câte știu, nu mai este activă, asta spuneam. Sper să nu mă înșel!
la 13-12-2024 11:38 AM
Daca nu mai este valabilă din decembrie atunci te cred.🙂
la 13-12-2024 08:39 AM
@Bulmat, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 13-12-2024 11:37 AM
Și noi recomandăm https://www.orange.ro/contact/
14-12-2024 01:46 AM - editat 14-12-2024 01:47 AM
Salut! In pozele făcute apar date mobile la tabletă, tu zici că ai doar două dispozitive conectate...
Ai cumva doua numere diferite pe același cont, unul pentru telefon și altul pentru tableta?
Încearcă să te deconectezi din aplicație, faci hotspot de pe telefon la tabletă, și conecteaza-te înapoi cu conexiunea de la hotspot, alegând eventual numărul principal de conectare, cel pe care îl folosești și la telefon...
la 14-12-2024 01:19 PM
14-12-2024 02:55 PM - editat 14-12-2024 02:56 PM
1. Ai incercat sa vezi daca trebuie sa dai un update aplicației?
2. Conectează-te și în My Orange pe tableta cu contul cu care ești conectat și pe telefon. Vezi sa fie același cont, cu același număr conectat simultan și în My Orange.
la 14-12-2024 03:24 PM
Am instalat și re-instalat aplicația de nenumărate ori. Este deci, ultima versiune (descarcata din Google Play). Conectarea o fac cu credentialele salvate. Este același cont, deoarece am un singur cont pt autentificare. Chiar nu știu ce sa mai fac...
la 14-12-2024 03:43 PM
Citește cu atentie topicul ăsta, poate o sa îți fie de ajutor... Altă soluție nu pot sa îți dau 😞
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/cum-pot-folosi-orange-tv-go-pe-toate-dispozitivele/m-p/39587
la 14-12-2024 03:58 PM
Salut,
Daca atunci când nu ești autentificat în aplicație/browser nu poți accesa canalele oferite fara a fi necesara autentificare (Romania tv/ realitatea tv) atunci problema este legată de dispozitiv și nu are legătură cu contul.
15-12-2024 09:19 AM - editat 15-12-2024 09:22 AM
Poți încerca cu browser-ul Opera GX sau Mozilla Firefox, ar trebui să meargă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor