la 22-12-2024 02:35 PM
Cat timp va mai exista compania orange romania communications an romania adică catii anii ai trebuie companiei orange sa facă o unificare totala a celor doua companii
la 22-12-2024 02:51 PM
Salut,
Poți detalia ce anume te deranjează, poate se va găsi o soluție pentru problema avută.
la 22-12-2024 03:05 PM
Sunt an continuare doua companii dacă suni la orange și ești pe fibra de la fostul Telekom nu te ajuta cu nimic te direcționează către orange romania communications iar cei de la fostul Telekom actual orange habar nu au pe ce poziție sunt posturile TV an grila orange o balbiala totala iar dacă nu știu sa rezolve o problema oprește apelul și spun ca nu te mai aud și te lasă vorbind singur toate inovatile pe care orange tot le spune ca le fac nu fac doi banii ei nu sunt an stare sa facă o confirmare de plata la pay point le trebuie 4 zile și pe acelea le depasesc
la 22-12-2024 03:23 PM
Într-adevăr sunt două departamente, însă este aceeași echipă cu care comunicai și înainte de a fi preluată de Orange.
Echipa nu se va schimba nici după "unificare" (oameni rămân aceeași, nu vor fi dați afară).
O pregătire mai bună a operatorilor ar fi un lucru bun.
Probabil că Orange lucrează la acest lucru.
Pot spune că am observat îmbunătățiri, în ultimul an, in ceea ce privește serviciul clienți.
Încearcă când sunt probleme sa faci și o sesizare scrisă.
la 22-12-2024 03:29 PM
Care operatorii orange te omoară cu vorbitul cu robotii ca an romania nu mai sunt oamenii sunt numai robotii abonatii orange sunt robotii nu oamenii ca să vorbești cu un operator durează foarte mult riști sa ești la pensie
la 22-12-2024 03:48 PM
In concluzie, nu unificarea este marea problema.
Comunicarea deficitara cu serviciul clienți reprezintă principala problema pe care o ai (personal subdimensionat sau personal nepregătit).
la 22-12-2024 03:03 PM
Salutare!
Din păcate, nu cred că este chiar așa de simplu. Dacă era simplu, se finaliza demult integrarea. Probabil anul viitor vor fi finalizate cele mai multe dintre aceste aspecte, dar rămâne de văzut!
22-12-2024 04:19 PM - editat 22-12-2024 04:21 PM
Salutare,
Dupa fiecare apel pe care il ai cu un operator ORANGE ti se ofera sa acorzi un "Feedback" operatorului.
Daca tu si alte persoane dati un "Feedback" slab respectivului operator cu siguranta cei de la Orange isi vor pune semne de intrebare legat de acel operator care nu satisface problemele clientilor sau e prea plictisit de jobul pe care il face si cu siguranta fie il trimite la un curs ceva si daca chiar nu isi da interesul cu siguranta nu il mai tine.
Dupa cum stim fiecare padure are uscaciunile ei si de asta cei de la ORANGE iti ofera sa le acorzi "Feedback" dupa fiecare apel sau dupa fiecare interactiune in magazin pentru o mai buna evaluare al angajatiilor.
Nu trebuie auncat cu noroi in toti angajati ORANGE daca 2-3% sunt plictisiti de jobul pe care il au........parerea mea 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor